Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Czy pali na wszystkie 6 cylindrów??

<< < (6/8) > >>

Jaguar Parts:
Ale co dolega Twojemu silnikowi? Co to za mechanik, który nie podejmuje się ściągnięcia głowicy?? Mi silnik 6.0 V12 rozebrali na części pierwsze i złożyli na WSZYSTKICH nowych uszczelkach. Jedynie był problem z planowaniem głowic bo mają trochę ponad 80cm długości!
   Co do gwarancji to możesz dostać rozruchową, ale kupując używaną część zawsze dostajesz kota w worku. Padnie Ci "nowy" silnik po tygodniu i nikt Ci nie zwróci ani za silnik ani za robotę.

mannnone:
popieram. tym bardziej ze masz stara rzedowa 6 wiec tu filozofii nie ma dla mechanika, czesci dostepne,.... pojedz do normalnego mechanika ktory nie przestaszy sie kota na masce. nastepnym razem zapytaj sie ile takich sztuk robili ze nie chca sie podjac, jestem ciekawy odpowiedzi;) kiedys zmienialem silnik niby ten sam model itp a nie wyszlo najlepiej, po roku zatarta panewka na wale, po zdjeciu glowic (v6) okazalo sie ze do renowacji bo za dlugo nie polataja, itp itd.5 tys nie moje. jak dla mnie zmiana silnika to ostatecznosc, np jak ci tloki maske porysowaly;p

zadaj tez sobie pytanie kto ci przerzuci silnik skoro sciagniecia glowicy sie boja?

Dominiko19:
rozumiem, właśnie silnik to chce przekładać ten mechanik bez problemu...

Eryk:
zmień mechanika nie silnika.

mannnone:
wez jeszcze pod uwage ze kupisz silnik jak napisales ze na gwarancji... wlozysz go do auta a tu psikus nie chce odpalic. oddasz silnik ale za wlozenie i ponowne wymontowanie placisz kase... najlepiej zrobisz jak pojezdzisz jeszcze po mechanikach

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej