Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Czy pali na wszystkie 6 cylindrów??

<< < (3/8) > >>

sebek1111:
Sprawdziles przewod zaplonowy???

Jesti nie to zamien miejscami przewody i sprawdz czy to nie przewod, i kopulke tez obejzyj.

Dominiko19:
Witam, Dop. miałem czas coś sprawdzić. Świece nowe, po zamienieniu przewodów z 1 na 2 a 2 na 1 okazuje się że to nie przewód bo 2 na tym przewodzie cyka a 1 dalej bez życiu, chyba trzeba do lekarza z nim jechać. Na gdzie i paliwie tak samo a instalacja sekwencja z wtryskiwaczami.

sebek1111:
To pozostaje kompresje sprawdzic.  Raczej jej nie bedzie.

Dominiko19:
Wstępną diagnoza bo stoi u mechanika wygląda tak: Z elektryka ponoć wszystko ok, jest mechaniczny problem, zmierzono kompreleje i na tym 1 jest 30% na 2 70% 3 80% 4 70% 5 50% i 6 70%. Miał sprawdzać jak są regulowane zawory bo jak jakoś płytkich to można a jak nie trzeba rozkrecac a może pierścienie albo wałek. Co Wy na to? Dam znać później co tam nowego.

Dominiko19:
Jaguar w garażu, tak jak wcześniej pisałem, została sprawdzona wydajność cylindrów, W pon jak się zdecyduje mam wstawić auto i wtedy ma być  zdejmowana głowica. Podejrzenia padają na zawory które są mechaniczne i może wyregulowanie coś pomoże, ale nie wiadomo jak tam wałek i pierścienie. Wszystko ma być pewniejsze i bardziej konkretne po zwaleniu głowicy, auto jeździ ale przy takiej sprawności cylindrów nie jest to to co powinno być :(. Co Wy na to? Jaka to moze być kwota za części itd? Dodam tyle, że przy odpalaniu autka po nocy nie kopci, to chyba plus:P :-tylko

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej