Autor Wątek: tunning XF 3.0D  (Przeczytany 6391 razy)

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.077
Odp: tunning XF 3.0D
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 09, 2014, 10:57:25 am »
Duzo zalezy co podkrecasz i gdzie - nie wiem jak w innych ale w xf trzeba wyciagnac sterownik - jedna z polskich firm wycenile robote w moim na ponad 2000PLN + polowa tego przy kazdym update softu u dilera - to samo w uk £345 + FOC dozywotnio ponowne wgranie softu po update u dilera - osiagi maja byc podobne do wersji S po remapie tyle ze mniejszy lag.

Ja osobiscie nie pakowalbym sie w tzw CHIP bo on dziala na zasadzie oszukiwania sterownika - imho lepiej zmienic ustawienia w sterowniku- wydaje mi sie ze jest to tez bezpieczniejsze dla silnika.

Jestem umowiony na sierpien takze zobaczymy co z tego wyjdzie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2014, 11:04:23 am wysłana przez rmazurek »
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: tunning XF 3.0D
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 09, 2014, 12:45:01 pm »
Temat wart przemyślenia, ale na pewno lepiej jest zrobić to na zasadzie programowania na nowo sterownika i badaniem na hamowni przed i po.
3.0 benzyna i 3.0 diesel to dwa różne silniki. Silnik niedoładowany 3.0 nie daje przyjemnego wciskania w fotel. 4,2 czy też 5.0 niedoładowane jest lepsze niż każdy diesel..nie mówiąc już o tych silnikach doładowanych, ale to już się robi powoli  :-off
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Pitbull

  • Gość
Odp: tunning XF 3.0D
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 09, 2014, 14:04:59 pm »
Duzo zalezy co podkrecasz i gdzie - nie wiem jak w innych ale w xf trzeba wyciagnac sterownik - jedna z polskich firm wycenile robote w moim na ponad 2000PLN + polowa tego przy kazdym update softu u dilera - to samo w uk £345 + FOC dozywotnio ponowne wgranie softu po update u dilera - osiagi maja byc podobne do wersji S po remapie tyle ze mniejszy lag.

Ja osobiscie nie pakowalbym sie w tzw CHIP bo on dziala na zasadzie oszukiwania sterownika - imho lepiej zmienic ustawienia w sterowniku- wydaje mi sie ze jest to tez bezpieczniejsze dla silnika.

Jestem umowiony na sierpien takze zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tak jak pisałem w Lexusie sprawuje sie dobrze od ok 2 lat i jestem zadowolony natomiast z podkrecania kota rezygnuje i ewentualnie zastanowię sie nad kupnem czegoś z literka S czy R ..moze RS:).. w miejsce ISa wlasnie. Gdzie robią remapping Jaga w UK?

Offline rmazurek

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.077
Odp: tunning XF 3.0D
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 09, 2014, 20:27:19 pm »
Gdzie robią remapping Jaga w UK?

Ja znalazlem speca na forum jaguara w uk - Martin Rowe ze Snow's garage w Stoke On Trent - polecany przez wielu uzytkownikow tutejszego forum i w sumie mam niedaleko bo okolo godzine jazdy.
Jest:
I-Pace HSE Black 24MY/ XE 2.0d AWD / MX-5 NB 1.8 TURBO!

Były:
I-Pace HSE 21MY
E-Pace 2.0d AWD
XJ 3.0D
A1 1.4 TFSI
XF 3.0D
Fiesta 1.0
Accord 2.2 ictdi
Carisma 1.8 GDI
Punto 1.2
323f BG 1.8
Corsa A 1.2

Pitbull

  • Gość
Odp: tunning XF 3.0D
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 09, 2014, 20:36:55 pm »
Dzięki..w razie kobitka nie odda mi swojego Lexa będę musiał grzebnąć kotka :)
Mam juz ich stronę :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2014, 20:46:39 pm wysłana przez Pitbull »