Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
trzy pytania odnośnie wymiany części w daimler 90 r
barto480/daimler:
Witam daimler 90 r 4,0
trzy pytania :):
Jak wymienić łożyska tylne jeżeli ktoś wymieniał to proszę o instrukcje wymiany ?
Powiedzcie mi Panowie jaki jest skutek słyszalny:) uszkodzonej podpory wału -łożyska?
Musze na dniach wymienić łożyska plus wymienić olej w moście i czy tam korki ciężko się odkręcają?
plus coś mi wyje z lekkimi drganiami na budę podczas jazdy do 120 km i dlatego tak myślę czy to może być też ta podpora wału?
tomek1212:
Do korków w dyfrze jest nieco utrudniony dostęp, ale da sie je odkręcić. Przynajmniej u mnie nie było z tym problemów.
Podpora wału może powodować drgania i wycie więc warto sie jej przyjrzeć.
cywil:
plus coś mi wyje z lekkimi drganiami na budę podczas jazdy do 120 km i dlatego tak myślę czy to może być też ta podpora wału?
witam tez tak mialem i sie okazalo ze to byla wina kol poniewaz niedokladnie byly wywazone
barto480/daimler:
dzięki za odpowiedz co do koła to inaczej- wibracje lekkie odczułem tylko na chwile miedzy prędkością 100 przechodząc do 120 trzymając nogę na podłodze ,może zle napisałem przesadziłem pisząc ze buda trzęsie:)
co do łożysk to jak się do tego zabrać ? wymienię tez jak dam rade odkręcić korki olej w moście i może do oleju doleje motodoktora to wyciszy prace mostu bo nie wykluczone że to most też wyje:) a co do podpory wału to demontujemy cały wał ?
barto480/daimler:
Witam
Korek wlewowy już znalazłem faktycznie mało miejsca na odkręcenie to jest chyba kwadrat czy zna z Was ktoś rozmiar tego klucza?
Spustowy to ten na samym dole wypukły kwadrat?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej