Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
Temperatura w garażu
DJ Krystian:
Ja mam garaż przy nowym domu i mam ten sam problem, narazie nie robie tam prawie nic ale na przyszłą zimę chyba elektryczny grzejnik sobie sprawie :)
jazabek wac³aw:
Tak na marginesie to im wyższa temperatura, tym metal szybciej rdzewieje, wychodzi na to że auto powinno być w garażu nieogrzewanym. Chyba że coś się przy nim robi, wtedy jakieś ogrzewanie się przyda.
http://oldtimery.com/index.php?option=com_content&view=article&id=306:korozja&catid=26:warsztat&Itemid=538
Grodzisk:
--- Cytat: jazabek wacław w Wrzesień 30, 2013, 22:22:19 pm ---wychodzi na to że auto powinno być w garażu nieogrzewanym.
--- Koniec cytatu ---
jazabek wacław nikt nie mówi ze auto trzeba podgrzać... :-hehe temperatura ma być dodatnia (więc ogrzewany!) , jak chcesz pracować przy aucie to cywilizowana temperatura się przyda. Dla pojazdu najważniejsza jest wentylacja.
Kalkoo:
Ja mam w swoim garażu zimą około 7-9 stopni w plusie.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej