Autor Wątek: Cięzko pali rano  (Przeczytany 10590 razy)

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: Cięzko pali rano
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 10, 2013, 21:28:56 pm »
Z tym akumulatorem niezła myśl spróbuje tak zrobic, bo może na tym testerze od akumulatorów byc ok, ale po jakimś czasie może wariować i go nie ładuje.

Offline krzys369

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
Odp: Cięzko pali rano
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 13, 2013, 10:00:59 am »
miałem podobny problem przy odpalaniu i umnie wystarczylo wymienić filtr paliwa
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2013, 12:37:52 pm wysłana przez krzys369 »
x-type 2.0d 2005

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: Cięzko pali rano
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 13, 2013, 17:13:31 pm »
miałem podobny problem przy odpalaniu i umnie wystarczylo wymienić filtr paliwa

Tak? A jak podładowałeś akumulator to dalej źle palił czy juz dobrze?

Offline krzys369

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
Odp: Cięzko pali rano
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 16, 2013, 09:43:34 am »
akulator u mnie był ok
x-type 2.0d 2005

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: Cięzko pali rano
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 16, 2013, 09:49:02 am »
No widzisz, a jak podladowalem akumulator to dobrze pali. Poza tym to benzyna nie diesel i filtr nie ma takiego znaczenia. Dla Twojej wiadomości to zmienilem go jakieś 9 tys. km temu.

bialy

  • Gość
Odp: Cięzko pali rano
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 16, 2013, 10:16:14 am »
Napisałeś że 8k km temu wymieniałeś świece. A jesteś pewien że dobrze dobrane? Może to w nich leży problem skoro cylindry łapią jakby po kolei.
Masz auto z gazem. Sprawdź co masz założone. Przy instalacji czasami zdarzają się też problemy z kablami wysokiego napięcia.
Ja bym zaczął od sprawdzenia świec.

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: Cięzko pali rano
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 16, 2013, 11:33:35 am »
Przepraszam Was tych dalej drazacych temat, ale jakbyscie przeczytali całość tematu to wiedzielibyscie ze problem leży po stronie akumulator- ladowanie, a nie jakieś filtry, swiece, gaz itd itp.