Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena
Koncepcyjny Crossover C-X17 zadebiutuje we Frankfurcie
Asaf:
Moje zdanie i tak nie ma znaczenia ale............w tm samochodzie ze zdjęć nie ma już nic z tego co pokochałem w Jaguarach dawno temu.
Z całą olbrzymią sympatią do marki nie kupił bym go, zresztą XF też nie.
Ten poniżej dla osób nie obeznanych z motoryzacją to tylko kolejny X3 , albo inny Q czy wiele tym podobnych.
To już koniec jak dla mnie.
Pociesza mnie jedynie, że mogę się cofać jeszcze do do XJ350 w zakupach i na tym poprzestać . A że mam już lat ponad 50 to może na nim ta przygoda wieloletnia z Jaguarami się zakończyć.
To mi już pewnie wystarczy.
Póki co moimi V 12 XJ81 ii X308 V8 jestem zachwycony. Auto kilkunastoletnie jest nadal bardzo przyzwoite a nowości nikt z nas nie dogoni, na całe szczęście dla nas i naszych rodzin.
Takie tam.
pozdrawiam
Asaf
champagne:
Popieram Kolegę Klubowego "Asaf", w jego podejściu do nowych modeli.
Jednocześnie serdecznie zapraszam na imprezę na Dolny Śląsk w dniach 4-5 października. Z Opolskiego, autostradą to kwestia 1,5 godziny jazdy :-yipee
W dziele Imprez JCP jest zaproszenie. Zapraszamy
:-A
Jaguar Wroc³aw:
Co to X 350 też się zgadzam w całej rozciągłości....
Lampek:
Nie popadajmy w przesadę, koleżanki i koledzy... :)
Marka powinna się rozwijać, by przetrwać i dalej funkcjonować. Wprowadzanie zmian i zarządzanie zmianą jest jedną z kluczowych kompetencji menedżerskich, stąd należy wierzyć w wizję włodarzy JAGa. Jak wspomniałem, dla mnie ten SUV nie ma zastosowania (bo TATA ma przecież Evoque'a), natomiast być może jest Jaguarowi potrzebny.
Lata, w których królowały wspomniane przez Was youngtimery są już za nami i nigdy nie wrócą. Teraz to doskonałe auto kolekcjonerskie, z klasą i charakterem, ale marka musi iść do przodu.
A to dążenie do "przodu" często opiera się właśnie o zmianie - moim zdaniem przykład Porsche jest nietrafiony. Owszem, marka zachowuje swój wzornik, ale ja mogę podać przykłady marek, które odnoszą sukcesy pomimo często brutalnych zmian - BMW czy Audi są o wiele bliżej do Jaguara niż Porsche.
Design to również nie wszystko. I nie należy oceniać auta po jego karoserii :)
A, jeszcze jedno - ktoś z Was wspomniał wcześniej, że np. XF ginie w tłumie aut, że JAG jest już "jednym z wielu dla osób, które na motoryzacji się nie znają". No dobrze, co z tego? :) Zaręczam, ze jak się ktoś nie zna, to nie doceni starszych JAGów, nowe nie są tutaj wyjątkiem. Nie zna się, to się nie zna i już, who cares?!
Jeśli Jaguar ma zarabiać kasę i dzięki temu wydawać coraz lepsze, coraz ciekawsze modele - jestem za. Mimo, że SUVów nie lubie, to do licha, jestem za ;)
FilipXJ12:
Skoro SUVy są popularne to każda firma chce zarobić to normalne.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej