Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Stukanie przy jeździe na wprost i skręcie w prawo

(1/2) > >>

Ojciec:
Problem wygląda następująco:
przy jeździe na wprost i przy skręcie w prawo słychać stukanie / pukanie z prawego koła. Przy skręconych kołach w lewo (1 obrót kierownicy) stukanie/pukanie ustaje. dźwięk występuje zarówno przy biegu na D jak i na N.
Przy jeździe do tyłu problem nie występuje.

Przy montażu nowej chłodnicy wyciekło mi nieco płynu z układu wspomagania nie wiem z 50 ml, czy to może być przyczyna takich stuków?
Jeśli nie to co wymieniać co może być nie tak?

idek:
łączniki stabilizatora. płyn raczej nie ma nic do tego.

Ojciec:
nie jestem mechanikiem ale Irek_30 dla czego twierdzisz że to łącznik stabilizatora a nie przegub ?

moryc25:
Mogą stukać:

- sworzeń wahacza
- końcówka drążka kierowniczego
- tuleje na wahaczu
- łączniki stabilizatora
- amortyzator
- łożysko ma nadmierny luz
- maglownica ma nadmierny luz
- górna poduszka amortyzatora

Generalnie można pół auta wymienić na nowe, a diagnosta prawdę ci powie...

Ojciec:
OK to jeszcze takie pytanie, czy jutro jadąc do mechanika mam jechać z duszą na ramieniu i modlić się żeby coś się nie rozpadło? 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej