Autor Wątek: Przerywanie przy wyprzedzaniu  (Przeczytany 2639 razy)

Czarekk

  • Gość
Przerywanie przy wyprzedzaniu
« dnia: Sierpień 10, 2013, 09:44:03 am »
Witam wszystkich, mam problem z XJ8 4.0. Mianowicie przy prędkości 80 - 100 km/h przy wciśnięciu gazu np przy wyprzedzaniu samochód zaczyna przerywać. Wg mnie nie jest to silnik tylko coś z przeniesieniem napędu. Efekt jest taki jak przeskakujący łańcuch w rowerze. Przy ruszaniu wszystko jest ok i kotek przyspiesza poprawnie. Czy ktoś z Was miał taki problem?

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: Przerywanie przy wyprzedzaniu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 10, 2013, 10:26:12 am »
Zacznij od podłączenia samochodu do kompa. Czy samochód przekracza 3 tys. obrotów? Z jakiego roku masz Kota? To mogą też świece lub cewki.
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Czarekk

  • Gość
Odp: Przerywanie przy wyprzedzaniu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 10, 2013, 10:34:17 am »
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Rocznik 1999, wkręca się bez problemu na wysokie obroty :-trudno

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: Przerywanie przy wyprzedzaniu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 10, 2013, 14:51:41 pm »
Jeżeli masz silnik AJ 26 to cewki masz 2 pinowe. One nie pokazują błędów, nawet jeśli są uszkodzone. Czy nie zapalił Ci się nigdy Restricted Performance? Bez podłączenia samochodu do kompa możemy sobie strzelać i snuć hipotezy. To jest podstawa.  :-W
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Czarekk

  • Gość
Odp: Przerywanie przy wyprzedzaniu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 11, 2013, 12:56:11 pm »
Jeszcze raz dziękuje. Nie ma komunikatu "restricted performance" ani nie świeci się kontrolka silnika. Skąd wiem czy mam ten silnik AJ26?

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.076
    • www.jaguar.org.pl
Odp: Przerywanie przy wyprzedzaniu
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 11, 2013, 13:18:20 pm »
Podaj numer Vin Pojazdu albo numer silnika. Jeśli nie masz..albo nie chcesz podawać wklej zdjęcie silnika. Aj 26 selenoidy wariatora faz rozrządu ma zamontowane od przodu, a w AJ27 ma od góry (w obydwu przypadkach na pokrywach bocznych zaworów). Co się dzieje z obrotami kiedy samochód zaczyna przerywać?
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8