Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Kupno Jaguara XF 2.7D 2008r

(1/2) > >>

djkomin87:
Witam wszystkich forumowiczów i miłośników tej pięknej marki jaką jest Jaguar.
Postanowiliśmy z żoną spełnić nasze marzenie i kupić sobie Jaguara XF w dieslu o poj 2.7 z 2008r. Przesiadamy się z 13-to letniego BMW E46.
Czytałem dość sporo na temat tego Jaguara ale nigdzie nie mogłem znaleźć informacji na co zwrócić uwagę przy kupnie tego auta. Więc zwracam się z prośbą do was drodzy forumowicze.
Na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego auta ? Czy lepiej szukać od prywaciarza czy może z komisu ? Jak rozpoznać czy auto nie jest przerobionym "anglikiem" ? Jak rozpoznać czy skrzynia biegów i silnik działają prawidłowo ? I ogólnie na co patrzeć ? Na auto chcemy przeznaczyć max 90 000 zł myślę, że da się za to już coś kupić.

Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi ! ;)

Jaguar Parts:
Hej. Sprzedaję części do Jagów, głównie do najnowszych. Powiem Ci, że pierwsze co zwróć uwagę na zderzak. Były różne rodzaje dolnych kratek. W 2.7d boczne nie powinny przepuszczać powietrza. 3.0d i 4.2 SC miały przepuszczające powietrze gdyż za kratkami były małe chłodniczki. Bardzo często ludzie w rozbijakach wsadzali jakikolwiek zderzak, a dokładnie taki jaki znaleźli najtaniej. Nie ważne było czy ma właściwe kratki czy nie. W ten sposób już "zgasiłem" kilku klientów, którzy do mnie przyjechali rzekomo niebitymi XFami.
   Sprawdź spasowanie elementów, stan chłodnic i zawieszenia. Chłodnice i wahacze pasują od S type! Handlarze niemal zawsze pakują najtańsze części aby auto wyszło tanio. Jeśli weźmiesz XFa na sprawdzenie w warsztacie spróbuj ustalić daty na wahaczach i wspomnianych chłodnicach. Ostatnio klientowi na drodze "strzeliła" chłodnica i okazało się, że auto rocznik 2010 a chłodnice 2002! Wyglądały jak wyciągnięte ze śmietnika w niemieckim warsztacie.
   Co do silnika to zwróć uwagę czy nic nie rzęzi, stuka i dymi oraz co ile km wymieniany był olej! Serwis zaleca co 20 albo 25tyś - nie pamiętam, ale to jest prosta droga do zajechania motoru! W tym silniku najlepiej co 10-12tyś km.
   Sprawdź też czy nie cieknie z dyfra! To też jest bolączka tego modelu.
   Ahaa zobacz na naklejki na przednich lampach czy nie są to przypadkiem angliki! Jeśli naklejek brak to także jest kombinacja.
   O przekładane angliki raczej się nie martw, to jest zjawisko marginalne i słyszałem tylko o 2 czy 3 przypadkach.
Powodzenia przy zakupie :-super Gdybyś miał wątpliwości podczas oględzin to zadzwoń do mnie, nr jest podany pod nickiem. Znam wiele XFów w Polsce bo spora ich liczba ma części ode mnie :-gwizd

Dzikus:
Witamy na Forum i powodzenia w poszukiwaniu  :-V  Pamietaj  :-tylko

djkomin87:
Dzięki bardzo za bardzo pomocne info !! ;) A co np sadzisz o silniku...juz sam nie wiem który wybrać (chodzi o awaryjność) 2.7d czy 3.0 d ?

Jaguar Parts:
Zdecydowanie 3.0d ale może być ciężko w tej cenie. Silnik będzie ok ale przód czy tył wstawiany.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej