Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

kod 44 fuel fault

<< < (6/6)

barto480/daimler:
Witaj chodziło mi o tą obejmę za sonda ten zacisk przy pierścieniu lączącym rury ,ale już wywaliłem urwana śrube i pójdzie nowa ale wyszła jeszcze jedna sprawa pierscien przy pierwszym lączeniu kolektory z rurami -gruszkami na kołnierzach ,Jeden kołnierz lekko się tlukl i był luzny przy odkręceniu pierscień uszczelnijacy jest zgnieciony :(

tomek1212:
Szogun, może być taka chociaż wg mnie jak montować sonde to tylko BOSCH albo NGK (NTK właściwie).
Nie musisz odkręcać aku, sonda znajduje sie w rurze, za kolektorem (kolektorami).

barto480/daimler, ja to wywaliłem i w tym miejscu wspawałem zwykły, uniwersalny łącznik elastyczny.

Szogun:
Byłem dziś u gazownika i powiedział ,że sonda jest dobra . Z czego może wynikać wywalanie błędu 44 ? Jak auto na benzynie dostaje żaru wywala checka .

barto480/daimler:
Dzisaj zadzwoniłem do internetowego sklepu z częściami i te pierścienie samo zgniatające się :) chyba tak to się nazywa:) są dostępne za kilka złotych i od ręki wiec lada dzień będą u mnie . Wiec uda mi się to oryginalnie poskładać .

Szogun ty mnie nie strasz:) bo rozebrałem pól wydechu aby dostać się do sondy, nazamawiałem części a jak to nie bedzie sonda i dalej będę miał błąd 44 to się lekko załamię:):)

tomek1212:
Sonda tak jak świece zapłonowe zużywa sie co jakiś czas, zazwyczaj jej trwałość określana jest między 100-160tys km.
Jeśli macie jeszcze oryginalną sondę to zawsze warto ją zmienić, tym bardziej że na nowej auto będzie trochę mniej palić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej