Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
kod 44 fuel fault
barto480/daimler:
Pytanie Panowie jak najlepiej zabrać się za demontaż sondy ,wczołgałem się pod samochód i czy tak się mocować czy odkręcać przy kolektorach i tylną obejmę wyciągnąć całą rurkę i później grzać i wykręcać sonde?
barto480/daimler:
mam najazdy ,i strona od kierunku wylotu jest prosta nawet do ciecia śrub ale kolektory mnie troszeczkę martwią śruby spieczone co oznacza problemy
barto480/daimler:
Panowie gdzie mogę kupić obejmę łączącą rury ?
pierwsze łączenie za sondą lambda przy odkręcaniu urwałem śrubę ale była tak zardzewiała ze nic się z tym nie dało zrobić ??????
jaguar xj40 daimler rocznik 90 4,0
tomek1212:
Chodzi Ci o to takie niby elastyczne połączenie, ten pierścień wahliwy (co jest zaraz za sondą), czy zwykły cybant ściskający, skręcany na dwie nakrętki ?
Szogun:
Panowie , ja też muszę wymieć sondę . Czy taka zwykłą z aledrogo będzie dobra ?
http://allegro.pl/sonda-lambda-jaguar-xj-xjs-xjsc-begar-francais-i3441816338.html
Sonda znajduje się w kolektorze czy jest dalej za nim ? Czy trzeba odłączać aku w czasie wymiany ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej