Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

kod 44 fuel fault

<< < (5/6) > >>

barto480/daimler:
Pytanie Panowie jak najlepiej  zabrać się za demontaż sondy ,wczołgałem się pod samochód  i czy tak się mocować czy odkręcać przy kolektorach i tylną obejmę wyciągnąć całą rurkę i później grzać i wykręcać sonde?

barto480/daimler:
mam najazdy ,i strona od kierunku wylotu jest prosta nawet do ciecia śrub ale kolektory mnie troszeczkę martwią śruby  spieczone co oznacza problemy

barto480/daimler:
Panowie gdzie mogę kupić obejmę łączącą rury ?

pierwsze łączenie za sondą lambda przy odkręcaniu urwałem śrubę ale była tak zardzewiała ze nic się z tym nie dało zrobić ??????


jaguar xj40 daimler rocznik 90 4,0

tomek1212:
Chodzi Ci o to takie niby elastyczne połączenie, ten pierścień wahliwy (co jest zaraz za sondą), czy zwykły cybant ściskający, skręcany na dwie nakrętki ?

Szogun:
Panowie , ja też muszę wymieć sondę . Czy taka  zwykłą z aledrogo będzie dobra ?

http://allegro.pl/sonda-lambda-jaguar-xj-xjs-xjsc-begar-francais-i3441816338.html

Sonda znajduje się w kolektorze czy jest dalej za nim ? Czy trzeba odłączać aku w czasie wymiany ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej