Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

kod 44 fuel fault

(1/6) > >>

barto480/daimler:
Witam pojawił mi się ten kod ,ze strony wrzuciłem tłumaczenie ale i tak to mi nic nie mówi , silnik jak odpalę pracuje równo ale po chwili jakby się krztusił a następnie wskakuje na wyższe obroty i stabilizuje prace ale wyskakuje cheek engine .Co trzeba wymienić ?

Jgauar xj40 daimler 4,0 1990r

Jaguar XJ6:
Ten bład oznacza błędny skład mieszanki  ( czyli albo za bogata , albo za uboga ) , tez taki mam , ale z braku czasu niemam jak wymienić sondy lambda , która jest za ten błąd odpowiedzialna ( przynajmniej umnie ona za niego odpowiada ) . Musisz sprawdzic kilka rzeczy , najcześciej to sonda , ale Check Engine moze wywołac tez czujnik CTS ( czujnik temperatury płynu chłodniczego ) . Sygnał z czujnika CTS jest wykorzystywany do:

● wzbogacanie mieszanki podczas rozruchu silnika
● wzbogacanie mieszanki podczas rozgrzewania silnika
● wzbogacanie mieszanki podczas przyspieszania
● sterowanie wtryskiem powietrza (AIR)
● ustalanie obrotów jałowych
● recyrkulacja spalin (EGR)
● odsysanie oparów paliwa (EVAP)

Ja jak narazie radze sobie z tym w taki sposób , że jak następuje zmulenie auta , to odpuszczam gaz , i powoli zaczynam go po jakis 10 sekundach naciskac , aż sie silnik ustabilizuje i wtedy jedzie juz normalnie , i bład nie wyskakuje , bo jak zmuli ci auto i docisniesz gaz , aby nie stracic predkosci , to efekt bedzie taki , że wyskoczy Check Engine , i samochód bedzie juz normalnie jechał , ale bedzie miał marne przyspieszenie .

barto480/daimler:
Dzięki czyli na razie można z tym jeździć auto mi na trasie nie odmówi posłuszeństwa ? a następnie szukać sondy lambda? a ten czujnik temp płynu jest przy zbiorniku na płyn tak? jeszcze raz dziękuje za szybka odpowiedz

Jaguar XJ6:
Teoretycznie nie powinien ci na trasie paść , ja juz ponad 1 miesiąć jeżdże , i jak narazie z autkiem nic sie nie dzieje , a Check Engine wyskakuje mi mniej wiecej raz na 2 tygodnie , i to tylko wtedy jak mi zmuli auto , a ja bede je dusił na siłe , zeby prędkość utrzymać . Możesz sprawdzić , czy sonda lambda ma cos współnego z Check Engine , poprzez jej wypięcie .  Sonda ma 2 wtyczki , jedna 2 pionowa jest od grzałki sondy , a druga jednopinowa , to sygnał .

barto480/daimler:
acha wtyczki są gdzieś w komorze silnika czy pod samochodem?
acha wiesz co jak wypnę wtyczkę od wody tej wkręconej w obudowę termostatu dwa piny to auto tak jakby na chwile ożyło to też może mieć cos wspólnego ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej