Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Wymiana wiskozy w xj40

<< < (2/2)

tomek1212:
Ja to odkręcałem zwykłą płasko-oczkową dziesiątką, zakładałem oczko na śrubę, a w klucz uderzałem młotkiem. Puściły wszystkie bez problemu, chodzi o uderzenie, bo tak to rzeczywiście może się ślizgać.

P.S. Gdzie kupiłeś nowe wisko i w jakiej cenie ?

Ojciec:
Zrobione, czarny element przytrzymałem jedną ręką drugą klucz i odkręcone, co prawda u mnie te nakrętki są na klucz 13 a nie 10 ale to drobnostka.
Wymiana zajmuje ok 15 min, ja sobie jeszcze wymyłem wentylator więc zeszło mi w sumie jakieś 30 min

tomek1212:
No w sumie to rzeczywiście były nakrętki M8 na kluczyk 13, nie wiem skąd mi sie wzięły te M6.

No a jest spora róznica miedzy nowym a starym ? Ciężej obraca sie wiatrak ?

Ojciec:
Jak obracałem stary to obracał prawie o pół obrotu, nowy przy użyciu takiej samej siły jedno drgnie. Jak gasiłem silnik to stary kręcił się jeszcze 5-8sek nowy staje od razu. Więc różnice spore.
Może jutro uda mi się jeszcze układ chłodzenia przepłacać a jak nie to w poniedziałek.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej