Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena

XJS The KING

<< < (3/3)

jarek-jerryjag:
czytam te bzdury i wierzyc mnie sie nie chce . jakim sposobem w Jaguarze XJS V12 z automatyczna skrzynia biegów (mechaniczna nic zelektroniki) nie można sprawdzić  wysokich obrotów na biegu neutralnym czy na postojowym .
Skrzynia to to jedna z najmocniejszych skrzyń zrobionych w USA przez GM . jest to GM400 turbo używana do wyscigow na 1/4mili jak również można ja spotkać w RR jak i Ferrari.
skrzynie te jeśli nie wlaczy sie biegu żadne sprzęgiełka jak i tarcze nie pracują działa tylko pompa. dlatego nie mozna ciagnac auta szybciej niż 40km/g i to na bardzo krótkim odcinku. (chyba ze wlaczysz silnik i pompa bedzie dzialala)
 nie mozna za długo testować skrzyni sprawdzajac sprzęgła(stall test)
bieg wrzucony na D lub R,1,2 trzymaniu nogi na hamulcu i gazie więcej niz 1min . trzeba  troche poczekać następnych parę minut aby przeprowadzic następny test .
 skrzynie te sa kulo odporne . co innego ze skrzyniami ZF
tam jest inaczej w 4hp24 (byl problem z BMW nie zalecał większych obrotów niz 2000 na biegu jałowym) w latach 90  duzo tych skrzyń BMW zmieniło ale prawie wcale w Jagach.
ZF maja trochę inne działanie niz GM400turbo.


ja$:
no i co TY -radzio na to  :-nuts---skrzynia w xjs v-12 jest tak silna ze po małym zabiegu jarka-jerryjag --wagon pociagnie kolejowy- :-za :-hehe :-hehe :-hehe

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej