Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

czerwone tłumiki

(1/1)

Hryniu77:
cześć. jest problem i to nie lada. XJ40 z 88r. 3.6 benzyna po wymianie silnika. przekładka zrobiona, wszystko sprawnie, odpalił z bomby ale tłumik (prawy) wraz z kolektorem po około 20 minutach jak stoi odpalony rozgrzewają się do czerwoności. Kolejnym problemem jest to ze na  pierwszym cylindrze, licząc od frontu, świeca jak by wgl nie dostawała paliwa, wgl jab vy się tam nic nie działo, jak nówka, ale też nie zalana paliwem. Iskra jest

Kocur666:
Zaczął bym od przywitania się w odpowiednim dziale... :P  :-super

Hryniu77:
cenna rada, cenna rada  :-thank

lysyyy:
Może jest tam przytkany wtryskiwacz, daje za mało paliwa, mieszanka jest zbyt uboga w paliwo (stosunkowo zbyt bogata w tlen) więc temperatura spalin jest znacznie wyższa. Teoretycznie rzecz ujmując, może być jeszcze tak, że coś jest pomieszane z zapłonem i iskrę na jednym cylindrze daje zupełnie w złym momencie. Nie dochodzi do spalania mieszanki w cylindrze, a dopiero w kolektorze wydechowym, kiedy mieszanka spotyka się z rozgrzanymi spalinami z innych cylindrów i wtedy dostaje dopiero zapłonu.

Hryniu77:
przed przekładką silnika było wszystko ok z zapłonem. czy jeśli jest inny kod silnika (założony jest mocniejszy silnik o pare koni) to trzeba przestawiać zapłon? jeśli tak to jak to się robi? bo powiem szczerze pierwszy raz widzę taką kopułkę

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej