Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ40 dym przy odpalaniu
maras:
Jaguar xj6 masz głowice do naprawy bo leci ci zaworami.
Jaguar XJ6:
No wiesz prawie 400000 tyś przebiegu bez remontu , to uważam , że ma prawo miec luzy na zaworach .
Parafia:
Tłusta chmura:))
U mnie jest polowa tego to chyba ze 150000km mogę pojeździć ?.!
maras:
Generalnie można z tym żyć, tylko pisze, tak dla wiadomości, że to przez głowice.. Jeśli nie ma tragedii z ubytkiem oleju to ok. tylko trochę to niezabardzo wygląda jak wsiadasz do jaguara i puszczasz niebieska chmurę jakbyś cygaro zapalił ;D
Jaguar XJ6:
Parafia , to czy jeszcze uda ci sie zrobic twoim jaguarem 150000 tys , to zalezy głównie od tego w jakiej kondycji jest silnik , a dokładnie jaką ma kompresje i czy ma dobre spalanie . Takze jesli chcesz miec pewnośc , co do konycji silnika , to zrób test kompresji , i najlepiej pojedź na hamownie , zeby zobaczyc ile koni mu zostało z fabrycznej ilości jaka miał .
Tak wygladaja moje stare swiece ( w sobote zmieniałem na nowe ) , jesli brałby duzo oleju , świece powinny byc czarne i z dużą iloscia nagaru , natomiast jak mechanik zobaczył moje świece , to stwierdził , ze silnik ładnie spala i ze świece nie wygladaja na takie co by pochodziły od silnika który bierze olej .
Nawigacja
Idź do wersji pełnej