Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura

trochę historii

<< < (4/4)

optre:

--- Cytat: Sebastian w Styczeń 23, 2009, 13:32:27 pm ---   Najlepszy wg. mnie jest ten 1932 Daimler Double Six Sport Saloon
Mam kilka zdjęć, ale coś jest nie tak, nie mogę wstawić załącznika, wyskakuje info: katalog załączników jest pełny, skontaktuj się administratorem.

--- Koniec cytatu ---

A moim faworytem jest xkss, powstalo tylko 16 takich cudeniek, (z powody pożaru w fabryce) rozwiją one prędkość do 250km/h. xkss jest równiez nazywany "Gentelman-Racer". Ta maszyna dysponowala silnikiem o pojemności 3,5l z trzema gaźnikami Weber (250KM). Ten samochód miał spełniać wymagania luksusowego, wygodnego samochodu sportowego, krotko mówiąc Jaguar z prawdziwego zdażenia, moc, luksus, prestirz.

kyrios_paulus:
A ja mam takie dwa pytania - czy XJ6 1970 to coś w stylu pre-XJ40??

Pytanie drugie, czy 1977 - XJ12 Limousine było dostępne u dilerów, czy to jakieś siakieś przeróbki?

optre:
Ten na obrazku xj-6 2,9 l , to jest xj40, z silnikiem 2,9l produkowane były głównie na angielski rynek, ale chyba wkradł się błąd odnośnie roku produkcji, w latach 70 nie produkowano jeszcze xj40.
A ten xj12 w wersji limousine to chyba jakaś przerobka, ale nie jestem pewien, mogę się mylić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej