Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

xj 40 PALI CEWKE ZAPŁONOWĄ

(1/2) > >>

maxtom100:
WITAM POTRZEBUJĘ POMOCY OD KILKU DNI JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM XJ40 3.6 Z 1988r. PO ZAKUPIE AUTA WRÓCIŁEM DO DOMU OK 400 KM BEZ PROBLEMÓW NA DRUGI DZIEŃ RANO KOT NIE ZAPALIŁ POWODEM OKAZAŁ SIĘ BRAK ISKRY , PRĄD DO CEWKI DOCHODZI WIĘC STWIERDZIŁEM ŻE WINA CEWKI KUPIŁEM CEWKĘ ZAŁOŻYŁEM AUTO ODPALIŁO BEZ PROBLEMU Z RADOŚCI KRÓTKA PRZEJAŻDŻKA I DO GARAŻU NA DRUGI DZIEŃ TA SAMA HISTORIA RANO NIE ZAPALI BRAK ISKRY PRĄD DO CEWKI DOCHODZI CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ   

Sarin:
Pytanie czy cewka dobra czy upalona. Cewka może być dobra tylko jej sterowanie nie. Inaczej nie dochodzi sygnał do cewki żeby ta dała impuls.
W takim przypadku szukać nie w cewce.

Witamy na forum ;)   Zazwyczaj od przywitania i przedstawiania zaczynamy rozmowy  :-bry

maxtom100:
witaj SARIN , wiesz może jak sprawdzić to sterowanie lub co jest za to odpowiedzialne  :- pojecia

Sarin:
Czujnik położenia wału steruje impulsem - z tego co mi wiadomo. Możliwe, że przetarty dlatego raz chodzi raz nie.

maxtom100:
dzięki za pomoc :-super po zmianie czujnika położenia wału wszystko jest ok  :-thank

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej