Autor Wątek: szarpanie,dławienie na wolnych obrotoach.  (Przeczytany 2829 razy)

chilldog

  • Gość
szarpanie,dławienie na wolnych obrotoach.
« dnia: Maj 04, 2013, 01:57:01 am »
Witam,

zaobserwowałem mały problem, i moze ktos juz przerabiał podobną sytuację.

na wolnych obrotach i cieplym silniku auto dziwnie szarpie, kaszle słychac dzine odgłosy z filtra powierza (z tych rurek co zasysają), jak by mialo zgasnac ale wraca do normy po chwili, gdy jest na wyzszych obrotach to jakby nie wystepowalo, chociaz czasami szarpnie przy wyprzedzaniu.


błedy z kompa .

1646
1647
1000







Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 994
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: szarpanie,dławienie na wolnych obrotoach.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 04, 2013, 09:17:37 am »
P1646: Bank 1 Sensor 1 o2 sensor control malfunction ( górna sonda lambda )
P1647: Bank 2 Sensor 2 o2 sensor control malfunction ( druga sonda lambda - to ta z przodu )
P1000: Computer calibration ( kalibracja komputera )

Błędy dotyczą sond lambda , na forum było co nieco napisane , i w wiekszości przypadków winne były zapchane katalizatory ( wtedy własnie takie błędy wyskakiwały na kompie ) po niżej sa linki do watków opisujących kody błędów jakie masz :

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,13311.0.html
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,13203.0.html
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,22164.0.html
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2013, 09:21:49 am wysłana przez Jaguar XJ6 »
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

chilldog

  • Gość
Odp: szarpanie,dławienie na wolnych obrotoach.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 09, 2013, 22:11:08 pm »
Witam,

Problem znaleziony , mechanik sprawdził wiekszość rzeczy dolot lambdy które się paliły, ale problem pozostał, powiedział ze nie sprawdzał instalacji gazowej bo gazu nie robi  tylko jego zdaniem spada ciśnienie w kolektorze ssacym. (auto posiada instalacje) ,
Wiec w garażu po koleji sprawdzałem przewody i na pierwszy wychodzącym z kolektora zaraz za przepustnica ( taki cienki i idzie do trójnika, jak zatkałem to silnik chodził równiutko.a  jak odłączylem całkowicie pyrkał cały czas jak poprzednio tylko cały czas.


Zobaczymy jutro :) . Narazie jest ok