tak to prawda , ja swojego bardziej sercem kupiłem
Ale wracając do pytań kolegi tomkain1980 , jaguar XF :
1. Nie wiem czemu jesteś na ten model napalony , pewnie dlatego ze jest to nowy Jaguar , i przez to pewnie dlatego wydaje ci się , że dłużej pojeździsz bez awarii ( nic bardziej mylnego )
2. Pakiet Wspomagania Parkowania , nic innego jak zwykłe czujniki , tylko dodatkowo masz z tyłu kamerke , i na wyswietlaczu widzisz co sie dzieje z tyłu ( dodatkowo komputer podpowiada ci tor parkowania nanosząc wirtualne pasy )
3. Jak chcesz zeby twój Jaguar był limuzyna bierz automat , jak o niego zadbasz , to bedzie ci słuzył tak samo jak manual , poza tym w manualu istnieje pewne ryzyko spalenia sprzęgła przy takiej mocy .
4. Jesli chodzi o trwałość , XF ( chyba tak samo jak XJ jest wykonany z aluminium , więc rdza taka jak w starszych jaga odpada ) , jak szukasz samochodu do którego wystarczy lać paliwo , wymieniac klocki i oleje przez 10 lat , to napewno nie Jaguar ( era mało awaryjnych jagów skończyła sie wraz ze wprowadzeniem wtrysków sterowanych komputerowo - przykre ale prawdziwe ) , na forum czasami pojawiają sie posty ze cos sie zepsuło , albo rozregulowało w XF-ie , co tylko świadczy o tym , ze nowe Jaguary sa jeszcze bardziej awaryjne niz te stare .
Tak więc jak naprawde jestes zafascynowany tą marka i nic nie może cie do niej zrazić , to bierz XF-a i sie nim ciesz , ale jak liczysz ze kupisz samochód nowy bezawaryjny i ekonomiczny , to nie kupuj Jaguar , bo jak wywalisz na niego kase i po 3 miesiącach ci sie odwidzi , to jedno masz jak w banku , że pieniedzy jakie na niego wydałes nie odzyskasz , bo te auta bardzo traca na wartości .