Autor Wątek: Awaryjny powyżej 3 tys. obrotów, 2.5 l  (Przeczytany 4122 razy)

Mateo520

  • Gość
Awaryjny powyżej 3 tys. obrotów, 2.5 l
« dnia: Marzec 29, 2013, 13:35:18 pm »
Witam,
od jakiegoś czasu mam problem z kotkiem, mianowicie powyżej 3 tys. obrotów wchodzi mi co jakiś czas na tryb awaryjny i miga check. Miałem coś takiego dokładnie rok temu jednak występowało to tylko jak jeździłem na LPG i wymiana filtrów do gazu pomogła. Teraz samochód zachowuje się tak samo na benzynie, wymieniłem już wszystkie filtry do gazu  benzyny oraz świece, jednak problem wciąż występuję. Po podłączeniu komputera raz pokazuję błędy a raz nie. Nie brałem pod uwagę błędów P0191 oraz P1000 bo wiem, że odpowiada za nie instalacja LPG. Raz wyskoczył błąd na 1 i 3 cylindrze jednak nie spisałem ich dokładnego kodu. Podejrzewam, że odpowiedzialne są za to cewki (chyba, że macie inne sugestie), ale nie wiem która to 1 i 3 na silniku. Może ktoś z Was ma schemat ich umiejscowienia albo jakieś pomysły co to może być?

wkwojtek

  • Gość
Odp: Awaryjny powyżej 3 tys. obrotów, 2.5 l
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 29, 2013, 14:15:29 pm »
ja miałem tak samo to cewka uszkodzona była z tego co pamiętam to pierwszy cylinder to ten na dole koło filtra co cewkę widać a 3 zapewne ten zaraz pod filtrem

ghrh

  • Gość
Odp: Awaryjny powyżej 3 tys. obrotów, 2.5 l
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 29, 2013, 14:19:02 pm »
U mnie podobny efekt był przy cewce zalanej. Było wyraźnie słychać że silnik nie pracuje równo, odcięcie przy 3000 obrotów i migający check. Wymiana pomogła.

Offline Kocur666

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.670
  • Zdrowie szybkich pañ i piêknych Jaguarów...
Odp: Awaryjny powyżej 3 tys. obrotów, 2.5 l
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 29, 2013, 14:46:21 pm »
Ile taka cewka kosztuje??
Jaguar X-type 2,5 V6 AWD 02r

Yamaha YZF-R1 RN19

Offline bosniak

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 482
Odp: Awaryjny powyżej 3 tys. obrotów, 2.5 l
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 29, 2013, 16:05:41 pm »
Pierwsza cewka to zewnetrzna pod kolektorem ssacym ta od strony pasażera a 3 to środkową pod kolektorem ssacym.

Połączono

Nowa cewka firmy Denso (pierwszy montaż) od 250 zl
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2013, 16:50:41 pm wysłana przez bosniak »

Mateo520

  • Gość
Odp: Awaryjny powyżej 3 tys. obrotów, 2.5 l
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 29, 2013, 19:38:00 pm »
Tak jak podejrzewałem, poszukam cewek. Dzięki za wyjaśnienie gdzie są zlokalizowane.