Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)

M-66

<< < (2/2)

kogutki:
jak bedziesz w warszawie to zapraszam na piweczko (albo herbate hehe). do jakiego
warsztatu chcesz oddac kociak i skad jestes ??

soda:
gdzies zapisalem ten adres ,ale teraz nie moge znalesc,ale znajde na sto procent,chyba ze ty polecisz jakis inny.herbatka kawka spok ;)

kogutki:
sprawdz ksiega warsztatow na forum, ogolnie sa 2 niezaleznie zaklady, w piastowie oraz bylych
brzygadzistow. w poblizu jest takze altamira oraz jest pan ryszard ktroy swietnie pracuje w
garazu pod zarowka  ;D

jarek-jerryjag:
Najczęstsza przyczyna kodu  66 jest przekaźnik pompy powietrznej (w USA było specjalna kampania na zamianę tego przekaźnika {sprawa emisji}
najłatwiej sprawdzic czy przekaźnik jest koloru niebieskiego(stary) czy jest czarny (zalany niemożliwy do otwarci) czarne tez sie psuja.najlepiej wymienic przekaźnik na nowy.
przekaźnik znajduje sie pod maska po stronie pasażera w rzędzie przekaznikow 6-7
na przegrodzie pomiędzy kabina a silnikiem
powinien byc drugi od prawej strony-patrząc od przodu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej