Autor Wątek: Elektrozawór nagrzewnicy - kierunek obiegu wody - Diesel 2.7  (Przeczytany 2222 razy)

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Elektrozawór nagrzewnicy - kierunek obiegu wody - Diesel 2.7
« dnia: Marzec 01, 2013, 19:28:28 pm »
Witajcie,

ponownie chciałbym zwrócić się do Was o pomoc. Otóż mam wątpliwości, czy mój elektrozawór nagrzewnicy jest prawidłowo wpięty do obiegu ??????. Konkretnie chodzi mi o tę stronę zaworu, gdzie jest wejście (wg mnie jest nim to złącze "pod kątem" u góry) i wyjście (proste, u dołu vis a vis wyjścia z nagrzewnicy). Pytanie czy do "wejścia" powinien być podpięty przewód idący z Webasta tj. wzdłuż silnika od drugiej strony silnika? A więc, czy do DCCV wpływa bezpośrednio woda podgrzana przez Webasto (co wydaje mi się logiczne w warunkach zimowych), czy może jednak na odwrót tj. że do Webasta powinna wpływać woda, która wyszła z nagrzewnicy celem jej podgrzania i przepuszczenia przez silnik?
Obaczcie na opis w tym linku http://www.justanswer.com/mercury/2vcu5-2000-lincoln-ls-blowing-cold-air-vents.html (fakt, że nie ma Webasta) i na ten opis kierunku przepływu, który jest w załączniku.

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2013, 08:15:11 am wysłana przez Choina »
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
By³: S-Type 2.7d Sport