witam, mam problem z uszczelnieniem pod pompą vacum w 2,7 D, mechanik zauważył że mam wilgotny silnik od tyłu jak uszczelniał tłumik i siedział w kanale, po zdjęciu pompy użył silikony gdyż w hurtowni nie było takiej uszczelki ale zrobiło się gorzej, następnie jak poprawiał to powiedział że założył grubszy oring i będzie ok, ale niestety było już o niebo lepiej ale nie było idealnie, jak patrzyłem stwierdziłem, że to chyba ten wyciek jest spod pokrywki tej pompy a nie spod samej pompy więc wymieniłem pompę i udało mi się dopasować inny oring 77x3,5 mm (nowy) okrągły ale ładnie wystawał z rowka ale to też nie było to i teraz nawet cieknie jeszcze bardziej niż poprzednio, teraz mam zamówiony oryginalny oring ale już nie jestem pewien że będzie ok, może też miał ktoś taki problem i w końcu sobie z tym poradził, może coś jest robione nie tak??????