Witajcie,
mam pytanie pod tytułem jak w temacie. Odkryłem ostatnio, że wtyczka dochodząca do elektrozaworu ma urwane dwa przewody i to w taki sposób, że wzrokowo nie da się ustalić co do czego szło, ale niestety da się ustalić że przede mną grzebał jakiś "artysta". Wracając do tematu mam problem, który kabel gdzie powinien iść? Sprawdziłem schemat elektro chodzący po necie, który jest z 2002 r. Według tego schematu są trzy kable przy "Dual Coolant Valve": NG (brąz/zieleń - minus) Y (żółty - plus) NW (brąz/biel - minus), natomiast u siebie mam czarny/zieleń, żółty/zieleń i brąz/biel, więc tylko ten ostatni się zgadza ze schematem. Tutaj pytanie, czy w modelach późniejszych niż 2002 zmieniły się oznaczenia kabli, czy może ktoś z Was ma tę samą konfigurację kolorystyczną, czy to u mnie coś jest namieszane?