Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Kupno nowego XF z 2011 roku

<< < (2/2)

wrojag:
WItaj,
zastanów się dlaczego chcesz kupić akurat Jaguara?
Jest tyle  innych pięknych samochodów które można kupić i jeszcze zostanie Ci na garaż.
Jaguary poza tym, że to tylko albo aż jaguary są wytworem ludzkiej myśli technicznej i nie wyróżniają się ani nadmierną trwałością ani zbędną awaryjnością.
Ot takie  auta o trochę wyższym komforcie, troszkę  dynamiczniejsze, zaprojektowane pod wpływem wieloletniej tradycji z wykorzystaniem ponadstandardowych materiałów.
Auta które na parkingu  wśród innych samochodów są trochę łatwiej zauważalne.
Nie grzeszą oszczędnością, wymagają drogich materiałów eksploatacyjnych ,  lubią jak się o nie dba i regularnie serwisuje, większość serwisów przy każdej okazji  pobiera od właściciela dodatkową opłatę za kota na masce, a w przypadku awarii na części trzeba czekać tygodniami, nowe tracą na wartości jak żadne inne i do tego jak sam napisałeś leżakują na magazynie kilka lat.
Jeżeli jeszcze się nie zraziłeś to OK, jeżeli masz wątpliwości to odpuść markę.
A jak już będziesz w salonie to młodszy zastępca asystenta sprzedawcy odpowie na wszystkie pytania które zadałeś.


slimak3:
te  samochody  kupuje  sie   sercem,  a  nie  rozumem :- pojecia

Jaguar XJ6:
tak to prawda , ja swojego bardziej sercem kupiłem
Ale wracając do pytań kolegi tomkain1980 , jaguar XF :
1. Nie wiem czemu jesteś na ten model napalony , pewnie dlatego ze jest to nowy Jaguar , i przez to pewnie dlatego wydaje ci się , że dłużej pojeździsz bez awarii ( nic bardziej mylnego )
2. Pakiet Wspomagania Parkowania , nic innego jak zwykłe czujniki , tylko dodatkowo masz z tyłu kamerke , i na wyswietlaczu widzisz co sie dzieje z tyłu ( dodatkowo komputer podpowiada ci tor parkowania nanosząc wirtualne pasy )
3. Jak chcesz zeby twój Jaguar był limuzyna bierz automat , jak o niego zadbasz , to bedzie ci słuzył tak samo jak manual , poza tym w manualu istnieje pewne ryzyko spalenia sprzęgła przy takiej mocy .
4. Jesli chodzi o trwałość , XF ( chyba tak samo jak XJ jest wykonany z aluminium , więc rdza taka jak w starszych jaga odpada ) , jak szukasz samochodu do którego wystarczy lać paliwo , wymieniac klocki i oleje przez 10 lat , to napewno nie Jaguar ( era mało awaryjnych jagów skończyła sie wraz ze wprowadzeniem wtrysków sterowanych komputerowo - przykre ale prawdziwe ) , na forum czasami pojawiają sie posty ze cos sie zepsuło , albo rozregulowało w XF-ie , co tylko świadczy o tym , ze nowe Jaguary sa jeszcze bardziej awaryjne niz te stare .
Tak więc jak naprawde jestes zafascynowany tą marka i nic nie może cie do niej zrazić , to bierz XF-a i sie nim ciesz , ale jak liczysz ze kupisz samochód nowy bezawaryjny i ekonomiczny , to nie kupuj Jaguar , bo jak wywalisz na niego kase i po 3 miesiącach ci sie odwidzi , to jedno masz jak w banku , że pieniedzy jakie na niego wydałes nie odzyskasz , bo te auta bardzo traca na wartości .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej