Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Czy tylne amortyzatory i sprężyny od Damilera '91 3.6 będą pasowały do XJ40 3.2?

<< < (2/2)

Jaguar XJ6:
Zgadza sie , ale jak chcesz żadziej wymieniać zawieszenie to polecam zwykłe ( zwykłe przeżyje ci nawet 150000 km , a nivo jak jeździsz po bardzo dziurawych drogach jakieś 80000 km ) więc jak robisz konwersje z nivo na zwykłe to  sie bardziej opłaci , a spadek komfortu jazny nie bedzie specjalnie zauważalny . Oczywiście wszystko zalezy tez czy kolega dąży do zachowania swojego XJ40 w oryginale , czy może jeżdzi nim na co dzień ( tak jak ja ) , i dba głównie oto zeby samochód był w 100% sprawny mechanicznie , i zeby sie godnie prezętował .

xjscabrio:
moj stoi glownie w garazu. ma od nowosci przejechane 80.000km i amortyzotory byly do wymiany,chcialem zachowac oryginal dlatego kupilem nivomaty bo nie zamierzam nim robic duzych przebiegow.

Jaguar XJ6:
No widzisz twój jest w oryginale zachowany , a mój ma oryginalny przebieg 440000 km i służy mi głównie do jazdy na co dzien ( w zasadzie jeżdże nim wszedzie  ;D) . Także jak wyżej pisałem wszystko zależy do czego uzywasz swojego kota . Ja swojego staram sie  w jak najlepszym stanie zachować pomimo jego przebiegu ( chociaz ostatnio ktoś mi go wgniótł pod tesco w Lublinie  >:( )  i w lecie lakierowanko sie szykuje i klepanie też . Jesli kolega Chichol bedzie potrzebował namiaru na jakis sklep z kompletnym zestawem do konwersji , to polecam sklep V12 , maja tam za 1750 zł komplet plus ewentualne koszty wysyłki . Pozdrawiam i szerokości życzę .  :) :)

xjscabrio:
zacny przebieg :)
zadowolenia z kotka

Chichol:
Wielkie dzięki koledzy :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej