Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Projekt XJ40

<< < (8/10) > >>

Sarin:

--- Cytat: MATriX335 w Maj 22, 2013, 12:35:13 pm ---
--- Cytat: Sarin w Maj 14, 2013, 17:46:33 pm ---
W tym odcinku kolejna bolączka xj40 a mianowicie przeważnie cieknąca chłodnica oleju.
Poniżej rozwiązanie problemu ( oryginalnie można założyć mostek omijający chłodnicę lub szukać kolejnej )

--- Koniec cytatu ---
Wydaje mi się, że w XJ40 zazwyczaj (bynajmniej było tak w moim przypadku) cieknie nie chłodnica oleju a węże od niej, a te zostawiłeś u siebie. Dla tego ja całkowicie ją zdemontowałem i założyłem oryginalny bypas z jak kojarzę x300 i teraz mam z tym całkowity spokój.

--- Koniec cytatu ---


U mnie  śrubunki na chłodnicy - aluminiowe, stanowiły problem.  Zazwyczaj przeciągnięte lub krzywo zakręcone - ciekną.
Przewody to stal i zakończone stalowymi śrubunkami.
Wyjście z bloku u nie nie stanowi problemu po drodze tez ok.

Dodatkowo chciałem wypróbować nowe rozwiązanie - tańsze o ok 75% od używanej chłodnicy czy wspomnianego bypas ;)

MATriX335:
Przewody, bynajmniej u mnie były stalowo-gumowe, czyli z silnika wychodzą stalowe, do chłodnicy wchodzą stalowe, ale środek jest gumowy. U mnie ciekły na łączeniu części gumowej z stalową.

Sarin:
Zobaczymy, na chwilę obecną jest dobrze. Rozwiązanie funkcjonuje. Jeszcze tylko pomaluję na czarno i zabieram się za renowację i składanie przedniego pasa ;)

tomek1212:
Fajnie to wygląda z tej strony, ale z Twojej to musi być mnóstwo roboty. 
Robisz jakąś kalkulacje poniesionych kosztów związanych z renowacją ? Oczywiście nie licząc robocizny.

Sarin:
Tak, obliczenia oczywiście są robione. Robocizny własnej wiadomo nie liczę. Na chwilę obecną koszta minimalne.  Teraz zaczynają się grube. Malowanie, wnętrze detale. Na koniec oczywiście szczegòły zamieszczę na forum.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej