Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Kilka pytań w sprawie usterek

<< < (4/7) > >>

tomek1212:
Sam wyłącznik krańcowy może być dobry, natomiast mechanizm który z nim współpracuje może być wytarty.
Zobacz czy dochodzi napięcie do zasilania tegoż włącznika krańcowego.
Usterka na pewno jest związana z tym włącznikiem, bo to on właśnie służy do tego, aby wycieraczka powracała do pozycji startowej.
Przekaźnik do wycieraczek to jest właśnie ta puszka przy której jest ten pojedynczy bezpiecznik.

Ojciec:
 ;D naprawiony, podoginałem wnętrze gniazda bezpiecznik tak aby był lepszy styk i wszystko działa. Tylko mam pytanie bo ze zdjęć z allegro trudno wywnioskować, gdzie znajduje się wycieraczka z pozycji startowej? tzn. po stronie kierowcy czy pasażera?

jaras81:
po stronie kierowcy

Ojciec:
No to jest ok :)
Jeden problem wyeliminowany.
Zostało:
-ciągle świecące się zegary i wskazówki - co to może być? Jakieś przebicie masy?
-nie otwierający centralny - sprubuje w weekend dostać się do siłownia tylko gdzie on będzie?
-nie działający przycisk na boku fotela - nie jest to pompowania odcinka ledzwiowego bo mam do tego kółko. Czy fotel trzeba jakoś zaprogramować czy coś aby to odsuwanie działało?

MrDaimler:
pozycja startowa znajduje sie po stronie kierowcy. naprawiłem to wczoraj u siebie (dzieki twojemu tematowi) ale jesli ci to przeszkadza latwo to przestawic na druga strone:) tak jak ja zrobiłem. natomiast... ten dynks który wciska włacznik krancowy jest zdejmowalny. wystarczy przestawic wycieraczke na druga strone na wyjetym bezpieczniku. potem włozyc ten plastik tak, by dosłownie na styk wciskał ten włacznik krancowy włozyc bezpiecznik i gotowe. ten biały plastik wciskający krańcókę delikatnie schodzi do góry za pomocą płaskiego śrubokręta:)

odsuwanie.. miałem to samo.. wystarczyło odpiac włocznik z jego przewodem (pod fotelem) wyczyslic ta okrągłą wtyczke i działa do dzisiaj:)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej