Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Kilka pytań w sprawie usterek

(1/7) > >>

Ojciec:
Spędziłem już chwilę przy aucie i powoli wychodzą pewne drobiazgi, żeby nie zakładać kilku tematów opiszę wszystko w jednym i w marę odkrywania nowych problemów będę je tutaj dopisywał.
Więc na chwilę obecną:
1- wycieraczka, gdy manetkę dam na dół wycieraczka pracuję ale tylko chwilę, po jej zatrzymaniu muszę odczekać kilka sekund znowu dać manetkę na dół i wycieraczka wraca.
2- spryskiwacz - niestety nie działa, jak przyciągnę manetkę wycieraczka zaczyna chodzi ale płyn nie leci, gdy puszczam manetkę wycieraczka zatrzymuje się w momencie.
3- centralny zamken - zarówno z pilota jak i kluczyka potrafię zamknąć wszystkie zamki, ale niestety gdy chcę otworzyć auto z pilota nie otwiera się nic, a z kluczyka potrafię otworzyć tylko drzwi kierowcy
4- podświetlenie liczników - tutaj problem polega na tym że po wyłączeniu świateł i wyciągnięciu kluczyka liczniki i wskazówki świecą się cały czas
5- w fotelu zarówno pasażera jak i kierowcy z boku występuje przycisk (przypuszczam że służy on do odsunięcia fotela w celu ułatwienia wsiadania i wysiadania) który u mnie nie działa....

Na chwilę obecną tyle, jak coś znowu znajdę napiszę tutaj, a teraz będę wdzięczny za jakieś informacje jak usunąć powyższe usterki  :)

natalinka:
też nie wiedziałem co to za przycisk z boku foteli aż nareszcie mnie oświeciło i okazał się przyciskiem do pompowania części lędźwiowej oparcia, ale odkryłem to po roku :)

tomek1212:
Który rok tego autka ?

Ojciec:
Jaguar xjr6 4.0 z 92

tomek1212:
Problem z niepowracającą wycieraczką powoduje spalony bezpiecznik. Nie w kasecie, tylko pod prawa tapicerką (tą pod schowkiem), trzeba ją zdjąć i tam powinien ukazać się pojedynczy bezpiecznik na kablu, 10 amper bodajże.

Spryskiwacz uruchamia się nie poprzez pociągnięcie dźwigni, tylko przyciskiem umiejscowionym na jej końcu.

Problem z centralnym zamkiem zapewne powoduje któryś z siłowników lub mikroswitchy w drzwiach.

Ten przycisk w fotelu w starszych rocznikach rzeczywiście służył do odsuwania fotela do tyłu w celu ułatwienia wsiadania, natomiast w nowszych rocznikach (po 92r) do pompowania odcinka lędźwiowego). Jeżeli z boku oparcia od wewnętrznej strony masz ręczne pokrętło to właśnie ono służy do ręcznej regulacji, jeżeli nie ma pokrętła to właśnie tym przyciskiem powinno się regulować ten fragment oparcia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej