Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

czujnik temperatury

<< < (2/2)

slawek:
Nie odłączałeś przypadkiem akumulatora?
E510 i d900 to błędy magistrali CAN , a 9318 niskie napięcie akumulatora. Te błędy występują m.in. przy spadku napięcia podczas odpinania akumulatora.

Podczas testu zegarów też mam taką temperaturę  jak  u ciebie , ale po podłączeniu skanera pod OBD wskazania temperatury są dobre (ale też jest zbyt niska  >:D )

daniel#123456:
a co może powodować szybką zmianę temp oprócz termostatów??

BlackV6:
zwarcie na wentylatorze który chodzi cały czas ?

daniel#123456:
otóż to wentylator się nie włącza

Mike_G:
Wg mnie jest wszystko ok. Ten silnik 2,0D ma dużą sprawność czyli daje mało ciepła (małe straty energii przekazywanej na sposób ciepła) i efekt jest taki że przy stałej prędkości ok 100km/h jest ok ale jak np zdejmiesz nogę z gazu jadąc np z górki czy zatrzymując się temp spada. Jest to normalne zjawisko w moim jest to samo, mam innego nowoczesnego diesla i jest praktycznie podobnie. Kolejną sprawą jest że ten silnik ma spory układ chłodzenia i efekt jak wyżej. A dodam jeszcze że ja u siebie też wymieniłem 2 termostaty (mały był wadliwy) bo prawie wcale temp nie łapał przed wymianą...

Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej