Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
Czy V12 to dobry wybór?
emilwol:
Barbie,
a moja V12 przy delikatnej jeździe w krótkich korkach do przedszkola i z powrotem dochodzi do 30l/100 :)
Córeczka jest zachwycona i nie chce niczym innym jeździć
Sambor:
--- Cytat: emilwol w Styczeń 06, 2009, 19:53:49 pm ---Barbie,
a moja V12 przy delikatnej jeździe w krótkich korkach do przedszkola i z powrotem dochodzi do 30l/100 :)
Córeczka jest zachwycona i nie chce niczym innym jeździć
--- Koniec cytatu ---
:-R :-R :-R :-R :-R :-R :-R
saulinek:
wedlug mnie najlepszy :-za ;D umnie dzisiaj minus 16 po miescie taka normalna jazda roznie bywalo koreczek ale nie duzy to mi wychodzilo okolo 24 l a jak normalna temp. to wedlug komputera okolo 19-20 w trasie zszwdlem do 15l.wszystko bez szalenst w trasie srednia 110 km przejechane okolo 700km. :-V .jaguar x300 xj12
barbie:
--- Cytat: emilwol w Styczeń 06, 2009, 19:53:49 pm ---Barbie,
a moja V12 przy delikatnej jeździe w krótkich korkach do przedszkola i z powrotem dochodzi do 30l/100 :)
Córeczka jest zachwycona i nie chce niczym innym jeździć
--- Koniec cytatu ---
Córeczka wie, co dobre, a do przedszkola pewnie niedaleko!
W dużym ruchu (korki!) i na krótkich odcinkach 27-28 l/100 km mnie nie dziwi.
--- Cytat: saulinek ---wedlug mnie najlepszy jestem za Duży uśmiech umnie dzisiaj minus 16 po miescie taka normalna jazda roznie bywalo koreczek ale nie duzy to mi wychodzilo okolo 24 l a jak normalna temp. to wedlug komputera okolo 19-20 w trasie zszwdlem do 15l.wszystko bez szalenst w trasie srednia 110 km przejechane okolo 700km. winkvic .jaguar x300 xj12
--- Koniec cytatu ---
Zgadza się! Tyle to naprawdę bierze.
Jadąc do Karlovych Varów na zlot Jaguarów w Niemczech na autostradzie (stale 200-220 km/h) brał 18-19 l/100 km. Na szosie przez górki (przez Oberwisenthal) zszedł nawet poniżej 14 l/100 km.
Ostatnio Kraków-Krynica-Kraków - 15,3 l/100 km.
Sambor:
dla porownania 3.6 manual
korki 19-20
normalny ruch w miescie 16-19
trasa 9(wg komputera)-14
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej