Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Zielony szuka fachowej opinni X-type

<< < (2/2)

CiGaR:
W tych pieniądzach szukałbym początków produkcji diesla, osobiście odradzam Ci szukania w komisach, kupowania od handlarzy, a także ludzi, którzy mieli go parę miesięcy, jak wcześniej wspominałem, dostęp do części używanych jest ogromny nie problem kupić tanio część używaną i podleczyć na sprzedaż, jak sprawdzasz wypadkowość to bardzo łatwo, każdy element ma wybitą datę, jak np klapa bagażnika, wystarczy dokładnie i spokojnie oglądać auto, najlepiej na stacji diagnostycznej, albo w serwisie, nie wiem, jak kolega, ale ja wolałbym kupić auto z realnym wysokim przebiegiem, niż tak jak wszystkie, które mają średnio 150 tys., a tak, jak jest realny przebieg to wiadomo czego się spodziewać w międzyczasie, kto by nie chciał najtaniej  :)?, ale okazji nie ma, popatrz na zagraniczną giełdę ile tam kosztują auta z przebiegami rzędu 300 tysięcy, zajechane obite, a ile z przebiegami 150 tys., te z 300 sprowadzane są do nas naprawiane używkami podmalowywane i sprzedawane za "atrakcyjne" pieniądze. Daj ogłoszenie do działu szukam, a także przejrzyj dział sprzedam, ale forum też nie jest wyznacznikiem jakości, każde auto trzeba sprawdzić.
Mamy świetnych skupowaczy złomu zwyczajnie, według mnie w Polsce jest bardzo ciężko o zadbanego Jaguara. Cenami każdy się podpala, a później naprawia i albo wytrzymuje i naprawia do końca i cieszy się z jazdy latami, albo naprawia i rezygnuje bo za dużo pieniędzy ucieka, wtedy sprzedaje i tak się to ciągnie w kółko, ważne, żeby się nie "napalać".

abraham666:
Dzięki za wyjaśnienie :)

Artek123:

--- Cytat: abraham666 w Listopad 23, 2012, 00:00:11 am ---zacząłem na poważnie myśleć o kupnie Xtype.

--- Koniec cytatu ---


--- Cytat: abraham666 w Listopad 23, 2012, 00:00:11 am ---Jak z częściami? Ile % części pasuje od Forda?

--- Koniec cytatu ---

Jak słyszę takie pytania to ręce mi opadają... 
Bez urazy oraz z całym szacunkiem do kolegi ale jak zadajesz takie pytania to radził bym Ci się jeszcze raz mocno zastanowić czy aby na pewno ta marka jest dla Ciebie odpowiednia... 
W dieslach tak 3-5% może by ci się udało na siłę dopasować, w benzynie może z 1% albo i nie...
a później jest płacz że nic nie pasuje od Forda, a część do Jaguara są 3x albo i więcej droższe...



--- Cytat: abraham666 w Listopad 23, 2012, 00:00:11 am --- powiedzcie na co patrzyć przy kupnie Jaga, czego unikać.

--- Koniec cytatu ---

czego unikać?
hmmm.... przede wszystkim tak zwanych ,,Igieł", ,,Perełek" i aut ,,idealnych" szczególnie od handlarzy, a jak by się już takie czasem pojawiło i to w promocyjnej cenie do tego... to szybko ominąć szerokim łukiem i zapomnieć o nim (co by czasem pod wpływem euforii związanej z zakupem nie kusiło na niego)...

na co zwrócić uwagę???
Tak ogólnie to moim zdaniem przede wszystkim na stan zawieszenia i skrzynie (jeżeli to automat) oraz jeżeli będzie to benz. to na napędem na 4 koła (przede wszystkim na reduktor). Koszty związane z naprawą wyżej wspomnianych elementów mogą spokojnie pochłonąć w kilkuletnim aucie nawet połowę wartości jego zakupu (nie są to wcale odosobnione i rzadkie przypadki...)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej