W tych pieniądzach szukałbym początków produkcji diesla, osobiście odradzam Ci szukania w komisach, kupowania od handlarzy, a także ludzi, którzy mieli go parę miesięcy, jak wcześniej wspominałem, dostęp do części używanych jest ogromny nie problem kupić tanio część używaną i podleczyć na sprzedaż, jak sprawdzasz wypadkowość to bardzo łatwo, każdy element ma wybitą datę, jak np klapa bagażnika, wystarczy dokładnie i spokojnie oglądać auto, najlepiej na stacji diagnostycznej, albo w serwisie, nie wiem, jak kolega, ale ja wolałbym kupić auto z realnym wysokim przebiegiem, niż tak jak wszystkie, które mają średnio 150 tys., a tak, jak jest realny przebieg to wiadomo czego się spodziewać w międzyczasie, kto by nie chciał najtaniej
?, ale okazji nie ma, popatrz na zagraniczną giełdę ile tam kosztują auta z przebiegami rzędu 300 tysięcy, zajechane obite, a ile z przebiegami 150 tys., te z 300 sprowadzane są do nas naprawiane używkami podmalowywane i sprzedawane za "atrakcyjne" pieniądze. Daj ogłoszenie do działu szukam, a także przejrzyj dział sprzedam, ale forum też nie jest wyznacznikiem jakości, każde auto trzeba sprawdzić.
Mamy świetnych skupowaczy złomu zwyczajnie, według mnie w Polsce jest bardzo ciężko o zadbanego Jaguara. Cenami każdy się podpala, a później naprawia i albo wytrzymuje i naprawia do końca i cieszy się z jazdy latami, albo naprawia i rezygnuje bo za dużo pieniędzy ucieka, wtedy sprzedaje i tak się to ciągnie w kółko, ważne, żeby się nie "napalać".