Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

witam fuel fail 69 jaguar xj 6 4,0 1991r wersja amerykańska

<< < (3/4) > >>

kogutki:
ten "przelacznik" znajduje sie przy lewarce. jednak ff69 oznacza "crank in D or..." wiec jezeli komputer wykrywa
ze rozrusznak odtrzyma prad w pozycji lewarki inny niz "N" albo "P" to bije na alarm. w twoim przypadku nie
ma problemu z tym przelacznikiem tylko ewidentnie ze stacyjka.

Przemko:
miałem do wymiany pozycjometr skrzyni (skrzynia 4hp24) bo nie chciał palic na n musiałe ruszac lewarkiem aby załapał i odpałił po wymianie  odpala na 2 biegu  stacyki i ten błąd sie pokazał

kogutki:
podaj prosze dokladny rocznik. zmieniles "pozycjometr" na nowy czy uzywany? chyba sie wkrecil jakies zwarcie gdzies.

Przemko:
ROCZNIK AUTA TO 1991. POZYCJOMETR UŻYWANY.

kogutki:
patrzac na schemat elektryczny problem nie moze byc przy przylaczniku "neutral park switch", jednak dziwny jest
ze akurat po wymianie tego elementu u ciebie ten problem powstal. na pierwszy rzut oka masz problem ze
stacyjka, ale malo prawdopodobnie jest ze akurat on sie zepsuje tak ty wymieniasz "P-N switcha". wiec jak dla
mnie, gdzies jest zwarcie albo "nowy" switch jest felerny.

wdgl schematu prad idzie od (16) przekaznika przez (12.1) P-N switch do (18.1) stacyjke wiec nawet jak
"nowy" P-N switch daje na staly prad to nadal stacyjka zdecyduje kiedy prad idzie do rozroznika.





caly schemat masz tu: XJ40 1991 ELECTRICAL DIAGRAM

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej