w którym miejscu zdejmowałeś tę gumę , wewnątrz czy na zewnątrz samochodu .?
ciekawym objawem jest to że regulując siłę nawiewu zwiększam lub zmiejszam wpadającezimne powietrze. przy wyłączonym nawiewie i szybkiej jeździe nie ma efektu wpadającego zimnego powietrza
Artur
To potwierdza moje przypuszczenia o braku (bądź uszkodzeniu)gumy. Jest ona zainstalowana wewnątrz auta i żeby do niej dotrzeć musisz zdemontować maskownicę (tapicerkę) pod kierownicą (łatwizna). Potem sprawdź, czy od blowera (czyli kasety z wiatraczkiem) odchodzi z prawej strony gumowy komin o zwężającym się przekroju prostokątnym, który biegnie stromo w prawo-dół i łączy się z otworem w tunelu środkowym, gdzie jest umieszczona nagrzewnica. Guma jest przy wiatraku umocowana wstretnie lepką taśmą, a przy nagrzewnicy zainstalowana jest taka metalowa "agrafka" w kształcie litery U, która pełni rolę okleszczki na króćcu wyprowadzenia nagrzewnicy. Jeżeli masz nieszczelność na którymś końcu tej gumy, to wentylator dmucha ci zimne powietrze prosto z zewnątrz auta na uda, z pominieciem nagrzewnicy.
Uffffffffffffffff ale sie rozpisałem, a wystarczy odkręcić kilka wkrętów, rzucic okiem i wszystko będzie widać jak na dloni.