Zatem jak wspomniałem w poprzednim poście, miałem problem z hałasem z okolic alternatora. Coś klekotało na wolnych obrotach. Okazało się, że to koło pasowe. Zdecydowałem się wymienić całość, razem z paskiem i napinaczem. Po wymianie wszystko chodzi pięknie i cicho. Szczegóły wymiany, jak na moje angielskie warunki były takie:
napinacz £GBP 40.00
koło pasowe £GBP 44.00
pasek £17.00
robocizna £65.00 (3 godziny ciężkiej walki znajomego mechanika, musieli opuszczać silnik żeby dojść do kilku miejsc.)
razem: £166.00 (czyli około 830 zł..)
Na pocieszenie został mi jeden nowy napinacz, gdyż sprzedawca się pomylił i przysłał mi 2 w cenie jednego. Hehe. Puszczę go na E-bay, chyba że ktoś z Forumowiczów potrzebuje?
pozdrawiam.