Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)

Jag XKR 01r brak w doładowaniu?

<< < (5/6) > >>

LCQ:
Temat prawie ogarnięty, póki co teoretycznie. Jak się okazało, cewka gubiła zapłon, ponieważ, uszczelka dekla dało o sobie znać, i popuszczając opary oleju spowodowała podmoknięcie świecy... Po oczyszczeniu gniazda jest duża poprawa, a sprawdziłem tylko jedno gniazdo. Pewnie w innych może być podobnie. Za jakiś czas wymieniamy uszczelki. Ale narodził się nowy problem... dostępność. Dzwoniłem do paru normalnych hurtowni i 4litery ;). Od zawsze kupuje uszczelki do różnych wozów Reiza, ale w tym wypadku ich nie ma. Muszę rozeznać temat w takich firmach jak British Garage. Co do świec, możecie je dostać w InterCarsie. Denso produkuje je podobnie jak cewki do tego modelu i zapewne pokrewnych. Koszt świecy to dla mnie ok 50 zł. W British Garage oryginał Jaga to koszt ok 78 zł/szt, ale.... identyczne świece są w Land Roverze. Koszt takowych to ok 47 zł/szt (identyczne numery, ale inne logo ;)) Będę panowie pisał na bieżąco jak ogarnę temat. Będzie dla potomnych. Auto ma obecnie przejechane 104 tys km i jest to przebieg oryginalny. V8 generuje taką temperaturę, że nie dziwię się że uszczelki po tylu latach padły. Chciałbym podziękować wszystkim za pomoc w szczególności Fishmanowi  :-super , a zrazem pokazać koledze jagnie, że nie zawsze trzeba jeździć do specjalisty, jak się lubi trochę pogrzebać w swoim kotku. Nie wiesz jaka nawet to frajda  8)


P.S. może ktoś posiada jakieś dobre źródła skąd załatwić uszczelki, informacje mile widziane koledzy :)

LCQ:
Panowie, dalej jest problem, czy możecie łączyć poniższe błędy?

P0357,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej G - usterka"  czyli 7 cylinder

P0307,"Cylinder 7 - wykryte wypadanie zapłonów"

P1316 Injector Circuit / IDM Codes Detected Wtryskiwacz obwodu / IDM Kody Wykryty

P1314 Misfire Rate Catalyst Damage Fault - Bank 2





Tomasz.xkr:
Mam XKR 2001 od pół roku.Trochę już o nim wiem.Mam diagnoskop czytający błędy w języku polskim.Mam cewki i świece NGK duble platinium.Mam drugi kompletny silnik, może zdołam Ci jakoś pomóc.Adres w Katowicach.

LCQ:
Panowie, zapomniałem napisać. Problemem były jednak cewki zapłonowe.

LCQ:
Nie otwieram nowego tematu, wszystko było ok, aż do teraz. Straciło moc i jedzie jakby bez kompresora, od niego dochodzą dziwne dźwięki


http://w455.wrzuta.pl/film/3e3gimDLPvl/mov_1684


P.S. kompresor siadł czy ma gdzieś dziurę w dolocie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej