Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
układ kierowniczy xj 4.0 Daimler 91r.
(1/1)
marekkrosno:
Panowie , autko "pływa." po drodze , ale w zawieszeniu nie ma wcale żadnego luzu ani przód ani tył dobre amortyzatory , tylko zauważyłem na maglownicy w miejscu gdzie jest przykręcona w dwóch miejscach na jej końcach występują takie szczeliny gdzie widać że się jakby przemieszczała w prawo i lewo ok. 05 mm myślę że to jest przyczyna
? ale to tylko moje przypuszczenia , mam zatem pytanie jak skasować te szczeliny na uchwytach których jest przykręcona maglownica ? proszę o pomoc .
Jaguar XJ6:
Mój XJ6 również po zakupie pływał po drodze , i jak pojechałem do mechanik to po dokładnym obejrzeniu samochodu od dołu okazało sie , że tuleje sie skończyły z tyłu . Radziłbym dostac sie pod samochód i zobaczyc jakie masz luzy na tylnym wachaczu i ewentualnie w przednich wachaczach . Amortyzatory nie bedą znoczaco wpływały na ,, pływanie '' samochodu , a jedynie na komfort jazdy ( wiem bo u mnie po zakupie wszystkie sie tłukły jak jasna cholera ;D ) . Jesli faktycznie okaże sie sie że to tulko tuleje to mały wydatek będzie , rzedu 400 zł za tylne 4 tuleje . Życze powodzenia i szybkiego rozwiazania problemu . :-tylko
marekkrosno:
Dziękuję bardzo za odp. choć już myślałem że mi nikt nie odpowie :-[ pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej