Siema,
Chyba udało mi się wykryć przyczynę drgań w aucie. Wczoraj sobie trochę pokombinowałem, sprawdzałem poduszki itd.
No i generalnie doszedł nowy objaw. Mianowicie przy maksymalnie skręconych kołach pojawił się pisk.
Kilka godzin na forach, kilka artykułów, połączenie faktów i podejrzenie padło na pasek wielorowkowy.
Dziś się przyjrzałem dokładnie jak wygląda praca paska i o zgrozo słychać stuk i pompa wspomagania się zatrzymuje, kilka sekund stuk i pompa znowu się kręci.
Wnioskuje, że przez takie zachowanie pasek się rozciągnął, uszkodził, co by nie było na pewno do wymiany.
I tak myślę, że pracujący pasek wprowadza mi drgania przy obciążeniu na D (na N mam spokój). Druga sprawa która nie ulega wątpliwości to uszkodzona pompa.
I tu moje pytanie. Czy ta będzie pasować ?
https://allegro.pl/oferta/pompa-wspomagania-jaguar-s-type-x-type-v6-2-0-2-5-7668372217Pasek raczej jednoznacznie opisany.
https://allegro.pl/oferta/pasek-klinowy-bosch-jaguar-x-type-cf1-6742629279