Autor Wątek: Niestabilny na zakrętach...  (Przeczytany 5938 razy)

Mike_G

  • Gość
Odp: Niestabilny na zakrętach...
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 21, 2013, 21:27:06 pm »
Rozśmieszyło mnie to strasznie że mechanik z ASO mówi że to trzeba całość wymienić bo to "wprasowane"... jest coś takiego jak prasa i nie ma wiele filozofii w tym żeby wyjąć stare tuleje i wprasować nowe. Wymienić można ew śruby dla pewności i po krzyku. A wypowiedź mechanika w ASO utwierdza mnie tylko w przekonaniu że:
1 ASO tylko potrafi wymieniać całe podzespoły a nie naprawiać oczywiście przy okazji naciągając naiwnych
2 Ludzie pracujący w ASO często nie mają wystarczającej wiedzy i często mówią głupoty

P.S. Ja u siebie wymieniałem te tulejki 2 lata temu i od tego czasu jest spokój... Czyli nie skrzypi i nie hałasuje w żaden sposób.

Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia w kontaktach z mechanikami

hejar

  • Gość
Odp: Niestabilny na zakrętach...
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 07, 2014, 15:00:27 pm »
Witam. Mam podobny problem, Najbardziej odczuwalne kołysanie jest w wolnych zakrętach /typu małe rondo/ przy małej prędkości a zwłaszcza na wyjściu z zakrętu. Sprawdzałem zawieszenie na stacji diagnostycznej - wszystko ok. Nie słychać też żadnych stuków. Podejrzewam że to coś z tyłu np gumy stabilizatorów. Jakieś rady ?

Fiorino

  • Gość
Odp: Niestabilny na zakrętach...
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 08, 2014, 09:53:32 am »
Miałem ten sam problem, zakręty oraz skośno-poprzeczne nierówności drogi - bujało tyłem, przyczyną problemu były sparciałe tuleje tylnych wahaczy. Nowe poliuretanowe tuleje usunęły ten problem.