Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

skoki temperatury, ciśnienia, zdjęty wąż z chlodnicy...

<< < (2/2)

daimler 6.0 93:
wentylatory elektryczne, smigaja jak szalone dluzszy czas po zgaszeniu silnika. to jest ok. samochod jest juz u mechanika jak cos bede wiedzial napisze...

katar83:
Nie ma zartow z V12 w tym modelu jesli chodzi o temp. Ten silnik to taka mini elektrownia atomowa dzialajaca z minimalnymi wrecz tolerancjami. Przegrzany silnik - duze klopoty wiec i dobrze zrobiles. Daj znac co powie mechanik. Z ciekawosci, kiedy robiles ostatni flush ukladu chlodniczego?

daimler 6.0 93:
Ze znajomym mechanikiem rozbieramy silnik, na 99% walnęła uszczelka pod głowicą(mam nadzieje ze tylko)...jeszcze nie wiemy pod którą, bo jest mały problem z łańcuchem rozrządu, który podczas zdejmowania głowicy pozostaje na swoim miejscu i trzeba specjalnym kluczem przyblokować koło zębate od łańcucha.mniej więcej tak to wygląda. Flushu układu nie robilem, w środku jest dosyć czysto, przynajmniej na oko... a co do silnika nawet nie wiedzialem ze 6.0 jest caly aluminiowy....Ps. ktoś sie orientuje  gdzie i jak najlepiej kupić uszczelki na górę silnika do mojego jaga???

romek:
Nową uszczelkę pod głowicę kup wyłącznie oryginalną z ASO, podróbki potrafią się wydmuchać już po kilku miesiącach!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej