Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Skrzynia rozdzielcza (reduktor) X-Type 2.5 benzyna

<< < (3/7) > >>

Choina:
... niby ten sam, ale non stop modernizowany i im młodszy tym lepszy.
Mówią że w wersjach poliftowych już nie było problemów.

bodi:
który lift masz na myśli Choina?
ten 2004 czy 2008?

Choina:
2004

Tak się zmieniały skrzynie rozdzielcze, każda nowa zastępuje starą
To VIN (C01164)   
From VIN (C01165) To VIN (D15170)   
From VIN (D15171) To VIN (D24399)   
From VIN (D24400) To VIN (D30420)   
From VIN (D30421) To VIN (D43864)   
From VIN (D43865) To VIN (D55321)   
From VIN (D55322) To VIN (E21791)   
From VIN (E21792) To VIN (E98164)   
From VIN (E98165) To VIN (J04730)   
From VIN (J04731) To VIN (J19457)   
From VIN (J19458)

kriss987:
a jeżeli można zapytać to jak wkońcu jest z  tym napędem na 4x4. jest on stały 40-60 czy jak. bo powiem szczerze to już sam nie wiem. czy w tej skrzyni rozdzielczej co przekazuje na tył jest jakieś sprzęgło wiskotyczne czy jakiś ala torsen. ciekawi mnie to bo kiedyś jak jechałem po lodzie i miałem zimówki z przodu i lato z tyłu to tylko tył ciągnął (stał w miejscu i mielił). później założyłem 4 nowe zimówki i wydaje mi się że już ciągną wszystkie.

CiGaR:
Wartości są takie jak podałeś, to jest stały napęd na cztery koła, opisałeś sytuacje z oponami, to pamiętaj o tym, że ten Jaguar jak każde inne auto ze stałym napędem 4X4, musi mieć takie same opony z przodu i z tyłu, a nie jakieś odzyski od wulkanizatora z tyłu inne niż z przodu, albo tak jak Ty zima plus lato.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej