Dział Techniczny > Warsztaty i sklepy

JAGCAR w Warszawie

<< < (3/7) > >>

Skiciu:
a miało być tak pięknie  :-hehe

Jaguar Wroc³aw:
Może by skasować za kryptoreklamę ?

lysyyy:
Zostawić to! Niech każdy ma możliwość oceny takiej sytuacji...   :-gwizd

Jaguar Wroc³aw:
chodziło mi o skasowanie $$$ tego typa za umieszczenie reklamy

Jagix:
Witam Wszystkich Forumowiczów

Myślę że należy się Wam parę słów wyjaśnienia. Mój post w którym podszyłem się pod klienta był zupełnie nieprzemyślany i teraz, kiedy pierwsze moje emocje opadły postąpiłbym zupełnie inaczej. Musicie jednak zrozumieć moja sytuację.
   Prowadzimy warsztat wiele lat, ciężko pracujemy na dobrą opinię i zawsze kierujemy się zasadą – nie zostawiamy klienta z problemem samemu sobie. Zawsze do każdego przypadku podchodzimy z pełnym zaangażowaniem, nikt z nas nie jest jednak wszechwiedzący i nieomylny. Prowadząc działalność często zdarzają się sytuacje od nas niezależne , bądź zwyczajne ludzkie błędy. Nie zdarza się jednak abyśmy zostawili klienta w takim przypadku samego, oczywiście jeśli tylko się do nas zgłosi i da nam szansę naprawić błąd.
   Stąd właśnie wzięło się moje wzburzenie kiedy przeczytałem post użytkownika S-typa w którym zarzucił nam wręcz celowe działanie na niekorzyść klienta. Postarajcie się postawić w mojej sytuacji. Krew mnie zalała i w tym momencie nie myślałem zupełnie jasno i zrobiłem głupotę (chodzi o post jako niby-klient)
   Jestem jednak przekonany że są wśród Was również tacy, którzy kiedyś korzystali lub wciąż korzystają z naszych usług i są zadowoleni. Weźmy chociaż "Angus73" (bardzo pozdrawiamy), również "aru" , pomimo iż miał jakieś zastrzeżenia i uwagi to nie zostawiliśmy go na lodzie tylko staraliśmy się doprowadzić do sytuacji w której klient będzie zadowolony. (również pozdrawiam serdecznie)
   Jeśli zaś chodzi o "Necronometr" – nie kojarzę w ogóle takiego klienta, zarzut jakoby włożyliśmy komukolwiek tuleje od innego modelu auta niż potrzeba, jest kompletnie bez sensu. Jeśli traktowalibyśmy w ten sposób naszych klientów to nie byłoby juz po nas śladu dawno temu. Nie można podchodzić do klienta jak do "jednorazowej przygody" , raczej jak do "długotrwałego romansu"    
   Jeśli pozwolicie nie będę usuwał konta z tego forum , a wręcz przeciwnie, w miarę możliwości postaram się, jeśli tylko będę potrafił pomóc przy Waszych problemach.

                        Pozdrawiam Jagix (Jagcar)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej