Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

filtr paliwa i przewody xj40

<< < (2/2)

katar83:
W zasadzie to jedno i to samo :)
Ostatnio urwalem jeden podobny przewód i trzeba bylo dorabiac.
Zdjecia wrzucasz na komputer, idziesz na www.tinypic.com Wrzucasz je tam, zgodnie z instrukcja i po wrzuceniu po lewej stronie od zdjecia masz caly link jaki trzeba wkleic na forum zaczynajacy sie od IMG i konczacy sie tak samo.

barto480/daimler:
A właśnie jak urwę lub ukręce koncówke do filtra czy musze wymienic cała rurke czy naprzykład można to zastapić odcinkiem z węża gumowego specjanego do benzyny?

Nohall:
Hmm.. wczoraj wymieniałem filtr.. wszystko bylo strasznie pognite... ;]   kupiłem jakis odredzewiacz troche popsikałem odczekałem 5 min.. złapałem do reki 2x17 klucz i odkreciłem siedziało mocno ... potem  z drugiej strony chyba 2x22 .albo 19 :P ... po siłowałem się i poszło... na dodatek się okazało ze poprzednio filtr był zamontowany odwrotnie :P.... ale do sedna... Po odkręceniu śrubek gwinty były jak nowe...  wiec twierdze ze trzeba trochę siły użyć  .... aaa jedyna rzecz która nie chciała puścić  to ten element który się obraca zęby przewodu nie okręcić... od strony tylnej... wymieniałam pod blokiem na podnośniku bez problemu ;] polecam odkręcić ten koszyczek zęby lepiej wyciągnąć filtr  chyba kluczyk 8

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej