Widziałem takie coś przy zadrzewianych połączeniach do karoserii.... jednak tylko diagnostykę miernikiem tzw. Digital Voltmeter. Powinien być po chwili 12....13..... do ok. 13.8v po zastartowaniu, nawet przy niskich obrotach.
Jak jest tylko ok. 12v cały czas to alternator więcej jak pewne już wysiada i go trzeba wymienić.... regulator jest wbudowany.... tylko doładowuje minimum.... a jak więcej niż 13.8 to chyba gdzieś grunt nie dociera bo myśli Alternator że oporu baterii nie ma i jedzie za wysoko do góry.
I powinno wyglądać jednakowo czy przy alternatorze czy przy baterii się mierzy. Jak jest różnica, to gdzieś coś nie dociera.
Są też duże bezpieczniki w bagażniku przy aku jak dobrze pamiętam... będziesz musiał tak długo sprawdzać póki nie znajdziesz gdzie jest opór elektryczny...
Zycze szczęścia, i daj nam znać co było...
Ale wygląda na to że jednak alternator wysiadł,