Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Nowi Forumowicze i Jaguary
Witam wszystkich miłośników Kociaków w szczególności serii III.
myiron:
Jako szczęśliwy posiadacz serii III V12 poczułem się zobowiązany do przyłączenia do tego zaszczytnego forum. Jestem już zakochany w marce, choć moje autko posiadam dopiero od maja. Na początek podzielę się opisem mojego pieszczocha. Nabyłem go wiosną tego roku u Pana z Wrocławia (Pozdrawiam!!!) w stanie do gruntownej naprawy i bez kotka na masceJ. Skrzynia uszkodzona, karoseria z licznymi wykwitami korozji. Jest to seria III z silnikiem 5.3 V12, rocznik 1985, kolor pierwotnie zielony metalik z rdząJ, skóry kremowe, przebieg licznikowy 140 tys km, sprowadzony z Niemiec. Na pierwszy ogień poszła naprawa skrzyni (nie polecam mechanika, który ją robił, będzie reklamacja; wycieki + brak mocy przy ruszaniu). Następnym krokiem była rozbiórka autka i oddanie do lakiernika (którego polecam), aktualnie autko w kolorze czarna perła. Do teraz udało mi się złożyć zewnętrzne elementy i zamontować kotka, wymienić podsufitówkę i kierownicę. W planach wizyta u zaprzyjaźnionego mechanika i elektryka - wymiana płynów eksploatacyjnych i filtrów, regeneracja układu kierowniczego, wymiana świec i kabli, wymiana kopułki i palca rozdzielacza, ewentualne wymiany części zawieszenia, naprawa alternatora, uszczelnianie silnika i układu kierowniczego, oraz ewentualne naprawy elektryczne. Na koniec zostanie złożenie środka, czyszczenie skór, polerowanie chromów, karcher wykładzin, serwis klimy i ustawienie geometrii (jeśli znajdę kogoś kto umie ją dobrze ustawić).
Korzystając z okazji chciałbym zadać kilka pytań posiadaczom tego pięknego autka:
1) Czy płyny eksploatacyjne podane w manualu zakupionym w V12 są właściwe?
2) Czy zakup kompletu uszczelek dolnych silnika pomaga w trakcie jego uszczelniania?
3) Czy autko posiada filtr przeciwpyłkowy?
4) Byłbym wdzięczny za ewentualne wskazówki dot. elementów na które zwrócić szczególną uwagę przy pracach mechanicznych (powtarzalne usterki, którym lepiej zapobiec od razu).
5) Jak kształtuje się niezawodność oryginalnych przekaźników elektrycznych?
6) Mam bardzo zniszczone nakładki chromowe na nadkola, poszukuję ofert sprzedaży (ale tylko używane, żeby nie odstawały zbytnio od reszty)
Z góry dziękuję za odpowiedzi i polecam się na przyszłość w sprawie zapytań dotyczących tego modelu kota (powoli nabieram doświadczenia, szczególnie demontaż oraz montaż) Fotki dodam po planowanym finiszu czyli w lutym 2009. Szerokiej drogi!!!
artleks:
Witamy serdecznie na forum. Kolejny kot z Pyrlandii. :-za Wszystkie pytania w kwestii technicznej zadawaj we wlasciwym dziale - tam znajdziesz odpowiedz na wiele nurtujących Cie pytań :-tylko
kogutki:
:-witamy
i serdecznie dziekujemy za przedstawienie kota :-R napewno nie bedziesz sie nudzil,
majac jeszcze troche robote przy kociaku a z nami to juz napewno sie nie nudzisz.
skad jestes dokladnie? co do geometrii to najlepszy fachowiec ktorego znam jest
w warszawie. jak cos to daj znac.
JAGULAR:
Witam kolegę
Widze że przebijasz sie przez to co ja robiłem własnoręcznie przez dłuugi czas (za wyjatkiem lakieru bo mój juz był polakierowany)
jak coś to służę pomocą
pozdrawiam
:-R
golden jag:
witam myiron :-tylko
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej