Kolejny "bieduar" i kolejny "napchany" kot poszły pod nóż. O tyle ciekawa sytuacja, że oba z jednego rocznika, miesiąca i bardzo mają do siebie zbliżone VIN'y, ba nawet kolory te same. Jedyne różnice, jeden wersja Classic w opcji bieda pełną gębą a drugi High tylko bez xenonów (aczkolwiek ze spryskami). To mnie skłoniło do porównań i... poniżej wnioski.
Moderatora proszę o przypięcie jako FAQ.
1. Wszystkie X-y mają wiązkę pod grzaną przednią szybę. Wystarczy dołożyć rzekaźnik, bezpiecznik, zmienić panel sterowania ogrzewaniem na taki sam (w sensie pokrętła lub climatronic), ale z przełącznikiem od grzanej przedniej szyby no i wstawić szybę grzaną (od 600zł z montazem nowy zamiennik z Pilkingtona).
2. Każdy X-Type, który ma fotele w prądzie ma moduły do grzania rowa. Wystarczy wymienić panel przy awaryjnych. Wiązki na 99% są pod fotelami i za konsolą.
3. Każdy X-Type, nawet ten na pokrętłach jest przygotowany pod DENSO. Jak nie wierzysz, podnieś siedzisko tylnej kanapy, są pod nią 2 wtyczki niebieska i zielona. Wystarczy kawałek wiązki od nich do DENSO oraz zmiana (przekonfigurowanie w JWDS).
4. Kazdy X-Type ma światłowód do bagażnika i wtyczkę zasilającą do zmieniarki. W przypadku DENSO można ją aktywować z poziomu nawigacji, w przypadku zwykłego radia należy zakodować JWDS'em.
5. Każdy X-Type posiada wiązkę pod spryskiwacze reflektorów i zbiorniczek przygotowany do pompki. Kupujesz pompkę, wężyki, spryski, zderzak, zaślepki i masz spryskiwacze lamp. Wystarczy zakodować GEM
C.D.N.