W podpisie to jest średnie całkowite spalanie. W mieście (dojazdy do pracy w warszawskich korkach) pali średnio 17.5, ale zdarzało się i ponad 20...
Co do błędu i problemów z przyspieszaniem - radzę udać się do fachowców. Polecam Altamirę w Zakroczymiu. Opiekują się moją parką i jestem bardzo zadowolony. Wydaje mi się, że zbyt bogata mieszanka rzeczywiście może powodować podwyższone spalanie.
Ja też mam wrażenie, że XK8 nie przyspiesza od razu. Jest tak jakby pedał gazu nie reagował na samej górze. Oprócz tego ma też znaczenie jak bardzo dynamicznie wciskam gaz. Jeżeli wciskam powoli to dużo później redukuje, a czasem nawet nie redukuje tylko powoli wkręca na obroty i przyspiesza na aktualnym biegu. Jak wdepnę redukcja jest dużo szybsza, ale i tak mam subiektywne odczucie jakby komputer się ułamki sekund namyślał co zrobić. Jeśli chodzi o tryb sport to raczej sprawia, że silnik wyżej się kręci przed zmianą biegu na wyższy.
Dużo zmienia kompresor bo w XJR nie mam tego "problemu". Porównanie XK8 z XJR wypada tak, że XJR to samochód sportowy, a XK8 to limuzyna.